Iets bijzonders voor de luchtvaartfreaks
-
4000365
- Geregistreerd lid
Iets bijzonders voor de luchtvaartfreaks
Had de indruk dat er nogal wat (mede) luchtvaartkenners op het forum zitten.. Misschien is http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=12346 een aardige tip. Tevens een mogelijkheid om elkaar daar weer eens te ontmoeten ?
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
4000365
- Geregistreerd lid
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Nee in het geheel niet, alleen ben ikzelf geen kenner van de luchtvaart.
Ik denk dat er hier op het forum zeker een aantal geinterresseerden zijn!
Plaatst anders een topic voor een meeting daar, dan zien we wel wie daarnaar toe komt.
Belangstelling is er vast wel! En voor de gene die niet in vliegtuigen geinterresseerd zijn, Saabs kijken is ook erg leuk
Plaatst anders een topic voor een meeting daar, dan zien we wel wie daarnaar toe komt.
Belangstelling is er vast wel! En voor de gene die niet in vliegtuigen geinterresseerd zijn, Saabs kijken is ook erg leuk
-
4000365
- Geregistreerd lid
Thx, Je advies ter harte genomen en aan je reactie maak ik op dat we elkaar daar gaan ontmoetensjoerdk schreef:Nee in het geheel niet, alleen ben ikzelf geen kenner van de luchtvaart.
-
Manic
- Lid van verdienste
Voor verdere discussie over dit onderwerp:
viewtopic.php?t=11203
(dubbel lijkt me een beetje overdreven)
Gr,
Dennis
viewtopic.php?t=11203
(dubbel lijkt me een beetje overdreven)
Gr,
Dennis