nieuwe voorruit: waar vind ik het -mag wel-

1997-2010
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

nieuwe voorruit: waar vind ik het -mag wel-

Bericht door ReinO » vr 19 jun, 2026 11:25

ff snel rondgekeken maar nog niet gevonden:
heeft iemand een adres waar die dingen nog nieuw te krijgen zijn?
Nou ja ok, tegen betaling mag ook.

Gebruikersavatar
lars
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: nieuwe voorruit: waar @#$?

Bericht door lars » vr 19 jun, 2026 11:36


Gebruikersavatar
vel0city
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: nieuwe voorruit: waar @#$?

Bericht door vel0city » vr 19 jun, 2026 13:33

https://www.rendcarparts.nl/nl/saab/saa ... 2&cat3=894

R&D heeft ze beschikbaar op bestelling.

Gebruikersavatar
ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: nieuwe voorruit: waar vind ik het -mag wel-

Bericht door ReinO » vr 19 jun, 2026 14:08

thnx, 1 van deze moet lukken. Zo n groene variant is misschien ook wel leuk in een zwarte estate.
Mwoh, al typend.... . toch maar nie

Gebruikersavatar
phanot
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: nieuwe voorruit: waar @#$?

Bericht door phanot » vr 19 jun, 2026 15:24

lars schreef:
vr 19 jun, 2026 11:36
:D https://www.autoglas-concurrent.nl/
Mooie link, ze hebben ook voorruiten voor de 900 classic cabrio (gekleefd) en de gewone 900 (met koord erin trekken) op voorraad.
Voor de 99 en 90 kunnen ze op verzoek ook opnieuw leveren.
Nu nog de bijhorende rubber opnieuw produceren voor de classic, dan wordt iedereen weer helemaal blij. (voor de 900NG hebben ze wel de voorruitrubber)

Plaats reactie