Opstartgeluid bij aanzetten contact
-
Oosthoek
- Donateur

Opstartgeluid bij aanzetten contact
Weet iemand waar het 'opstartgeluid' vandaan komt als je het contact aan zet? Ik kan niet beter verwoorden dan 'opstartgeluid' want het lijkt net alsof je je computer aanzet, maar dan in de vorm van 'BEEEEHHHHBUUUUUUHHHH'. Is dit iets functioneels of gewoon een geluidje dat over de speakers wordt afgespeeld?
-
9323
- Donateur (2x)

Re: Opstartgeluid bij aanzetten contact
Denk dat dat de brandstofpomp is die het brandstofsysteem op druk zet. Op zich normaal, tenzij het ding echt veel herrie maakt.
-
vel0city
- Donateur (2x)

Re: Opstartgeluid bij aanzetten contact
Als je Xenon lampen hebt hoor je ook de koplampmotortjes van de automatische hoogteregeling neer en op bewegen als onderdeel van hun zelftest.