welke speaker achterdeur harman kardon 9-5 estate
-
klaasj
- Donateur (8x)

welke speaker achterdeur harman kardon 9-5 estate
Hey saabisten. Ik heb op marktplaats een as3 set gekocht om wat speakers in mijn estate te vervangen. sub stuk en deurspeakers achter. Helaas heeft de verkoper mij ook defecte achterdeurspeakers opgestuurd. shit happens op marktplaats. Nu is mijn vraag of iemand een typenummer heeft van de speakertjes. Zijn uiteindelijk maar kleine dingen maar ik wil wel graag de juiste ohm hebben en diameter. Ik heb al wat uurtjes gezocht maar kom er niet uit.
-
Oosthoek
- Donateur

Re: welke speaker achterdeur harman kardon 9-5 estate
Hier staat vermoedelijk alles wat je nodig hebt: https://saabworld.net/showthread.php?t=32852&page=2
Weest gewaarschuwd: het vervangen van de speakers door alternatieven is niet succes gegarandeerd. Laten repareren van je oude speakers kan een valide optie zijn als ze niet helemaal naar zijn grootje zijn.
Weest gewaarschuwd: het vervangen van de speakers door alternatieven is niet succes gegarandeerd. Laten repareren van je oude speakers kan een valide optie zijn als ze niet helemaal naar zijn grootje zijn.
-
klaasj
- Donateur (8x)

dat had ik allemaal al doorgespit maar kom met een zoekopdracht niet een passende speaker tegen of leverancier.Oosthoek schreef: ↑wo 12 feb, 2025 15:11Hier staat vermoedelijk alles wat je nodig hebt: https://saabworld.net/showthread.php?t=32852&page=2
-
ReinO
- Donateur (2x)

het is niet je vraag natuurlijk: maar die achterspeakers heb je alleen voor de achterbankgebruikers..... .
-
Matti9
- Geregistreerd lid
Hoi, zie mijn privébericht, ik kan na 18u ook wel even voor je kijken naar de nummers voor je.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Op de speakertjes staan geen nummers op. Alleen de bekende achterop de speakerhouder van harmon. Dat is allemaal bekend. De ingebouwde speakertjes kennen geen serienummer. Was dat maar zo dan was het vriendelijker zoeken.Matti9 schreef: ↑wo 12 feb, 2025 16:41Hoi, zie mijn privébericht, ik kan na 18u ook wel even voor je kijken naar de nummers voor je.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Als ik kijk wat waar is geplaatst dan zou ik eventueel de beide frontspeakertjes anders kunnen gaan monteren. Dat past niet direct in de houder maar met enige handigheid is dat natuurlijk ook aan te passen. Daar is misschien ook nog eenvoudiger aan te komen uit een 9-5.
Instrument panel left/right 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Rear doors 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Instrument panel left/right 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
Rear doors 2.5" 2.5 ohm 2 x 16W midrange/treble
-
klaasj
- Donateur (8x)

Ik ga deze sluiten. Inmiddels van een forummer 2 goede speakers overgenomen. Dank voor de input.
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Mocht je een AS3 voordeur speaker overhouden, dan heb ik interesse. Heb de hele set compleet op de bijrijdersspeaker na.
-
klaasj
- Donateur (8x)

Ik ga er volgende week mee bezig en zal dan even kijken wat er over is. Zo ja dan gaan we dat regelen.Gele aero schreef: ↑do 13 feb, 2025 12:29Mocht je een AS3 voordeur speaker overhouden, dan heb ik interesse. Heb de hele set compleet op de bijrijdersspeaker na.
-
Matti9
- Geregistreerd lid
En mocht de vraag naar voordeurspeaker blijven, ik ben momenteel mijn 9-5DE uit 2007 aan t demonteren, kan vanavond voordeurspeakers er uit halen na test op werking (in december deden ze t nog goed, sindsdien staat 9-5 met kapot blok stil).
-
klaasj
- Donateur (8x)

neem even contact op met matti voor de voordeurspeakers. Mocht ik over hebben dan leg ik ze op de plank. Zo hebben we allemaal iets.Gele aero schreef: ↑do 13 feb, 2025 12:29Mocht je een AS3 voordeur speaker overhouden, dan heb ik interesse. Heb de hele set compleet op de bijrijdersspeaker na.