Hallo,
De vraag is, wat is er nodig om de standard radio in een 9-5 DE te wisselen met een Denso navigatie systeem die ook in bepaalde modellen zit? Moet ik daar een verloop stekker voor hebben? Het Tech2 verhaal is bekend, alleen past het een op een of moet er iets aan de bekabeling gebeuren?
Gr! simon
Radio vervangen door Denso navigatie.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Radio vervangen door Denso navigatie.
Stekkers en communicatie met de auto zijn volledig anders. Dat wordt wel even knutselen. Lijkt me, om heel eerlijk te zijn, zonde van je tijd en geld. Die Denso’s werken geen haar fijner en klinken ook niet beter dan de Fujitsu Ten radio die je nu hebt. Kaarten zijn er ook niet meer up to date..
Ik zou adviseren de radio te vervangen voor een modern 2DIN systeem. Dat kan in een Dame Edna heel netjes, met behoud van stuurwielbediening en de originele versterker/speakers. Daarmee win je wel wat in geluidskwaliteit en vooral in functionaliteit
Ik zou adviseren de radio te vervangen voor een modern 2DIN systeem. Dat kan in een Dame Edna heel netjes, met behoud van stuurwielbediening en de originele versterker/speakers. Daarmee win je wel wat in geluidskwaliteit en vooral in functionaliteit
-
mba
- Geregistreerd lid
Re: Radio vervangen door Denso navigatie.
En dat kan ik alleen maar beamen