De bilsteins had ik al eerder op de kop getikt duss.....
Morgen staat een klussessie op de planning!
Beetje spannend is het wel zo vlak voor de vakantie, maar wat kan er nou eigenlijk mis gaan
Vaak bun je te bange!

Je kunt het!!el-barro schreef: ↑wo 14 jun, 2023 22:20Ik heb vandaag een bezoek gebracht aan Julia en Danny en een paar HD-veren mee genomen, ze zijn alleen van PP Sweden, daar wordt ik nog niet direct enthousiast van, maar deze vakantie zullen ze getest worden.
De bilsteins had ik al eerder op de kop getikt duss.....
Morgen staat een klussessie op de planning!
Beetje spannend is het wel zo vlak voor de vakantie, maar wat kan er nou eigenlijk mis gaan![]()
Vaak bun je te bange!

Er is vrij lang een run geweest waarbij de onderste winding, die op de schokdemper staat, net een haartje groter van diameter was dan een originele veer. Dan kon 'ie met een beetje pech over de schotel heen schieten en ben je ff aan het rommelen om de boel weer een beetje OK te krijgen. Bilstein B6 hebben een aluminium ring waar de veer op staat die wat groter van buitendiameter is dan de originele ring waar de veer op staat. Met B6'en was er dus geen enkel probleem. Zo te lezen lijkt dat gecorrigeerd te zijn.el-barro schreef: ↑do 15 jun, 2023 12:02Waarom de hd veren alleen icm bilsteins gemonteerd kunnen worden ben ik nog niet achter, want als je oud en nieuw vergelijkt zie je geen verschil in passing.