Wat is hij waard?

1997-2010
Gebruikersavatar
jjager
Geregistreerd lid

Re: Wat is hij waard?

Bericht door jjager » wo 20 mei, 2026 20:39

Weer een stapje verder, de tellerstand is 195.000 kilometer en heb inmiddels geprobeerd een paar foto's te plaatsen maar dat lukt niet.

Het is dus een dealeronderhouden zilvergrijze uit 2001 Aero met zwart leder, van de eerste eigenaar die helaas door een medisch ongeval niet meer kan autorijden.
Er zijn uiteraard gebruikssporen, de display in de middenconsole werkt niet meer en er is in de auto gerookt. Verder een hele eerlijke SAAB.

Ik heb verder geen belang bij de auto, behalve dat ik Frans wil helpen een liefhebber te vinden - dat is zijn wens.
Als je interesse hebt en foto's wilt ontvangen, kan je zijn zoon Kaspar mailen op kasparkorteweg@gmail.com.

Frans' richtprijs is € 4.000,-.

Veel succes.

Michael01
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: Wat is hij waard?

Bericht door Michael01 » wo 20 mei, 2026 20:43

Foto’s zijn helaas niet zichtbaar.

Gebruikersavatar
jjager
Geregistreerd lid

Re: Wat is hij waard?

Bericht door jjager » do 21 mei, 2026 10:45

De auto staat nu bij de advertenties, inclusief de foto's.

Plaats reactie