Dat is interessant, ik ben voor m’n werk regelmatig in de omgeving Roosendaal, een extra setje koplampen die ik dan netjes kan maken is een stuk handiger dan in 1 weekend lampen verwijderen, opknappen en terug schroeven. Heb je meer info voor me over Venyard?95twinturbo schreef: ↑vr 04 okt, 2024 22:45Oh ik bedoelde het niet vervelend hoor, vroeg het me gewoon af:)
Misschien ben ik bevooroordeeld omdat hier Venyard om de hoek zit. Daar is een regelmatige aanvoer van Saabs met plastic koplampen (9-3 en 9-5). Koplampen kosten daar per stuk altijd 25,- of ze nu van een Fiat Panda komen of van een Audi A8. Daarom, en ook bij andere onderdelen, heb ik soms wat meer het gevoel ach, als het mis gaat rijd ik even naar Roosendaal.
Wat je zegt, ieder zijn aanpak!
Dof koplampglas.
-
Basdriver
- Donateur (3x)

Re: Dof koplampglas.
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Zeker @Basdriver
Venyard staat bekend als nette sloopt. Terrein geasfalteerd, dus niet door de modder. Prijzen per onderdeel altijd gelijk, ongeacht merk. Een koplamp kost 28,- zag ik trouwens. Of die nou van een Saab 9-5 komt of van een Mercedes S500. Maar… de goeie exemplaren van courante auto’s zijn natuurlijk vaak snel weg. Je kunt online per auto vinden welke onderdelen al gedemonteerd zijn, maar die overzichten kloppen zelden 100% want het is maar net of bezoekers het netjes invullen.
Gereedschap kun je er huren, maar handiger is zelf meenemen natuurlijk. En er staan winkelwagentjes om je buit mee richting de kassa te nemen. Het voelt net als shoppen haha
Ik kom er heel graag, heb er al m’n halve 9-5 gevonden. Van deur tot ruitenwissermechaniek en van compleet werkend SID display voor 20,- (dat is wel echt een gok natuurlijk, ondanks de garantie) tot achterbumper.
Succes!
https://www.venauto.nl/venyard/
Venyard staat bekend als nette sloopt. Terrein geasfalteerd, dus niet door de modder. Prijzen per onderdeel altijd gelijk, ongeacht merk. Een koplamp kost 28,- zag ik trouwens. Of die nou van een Saab 9-5 komt of van een Mercedes S500. Maar… de goeie exemplaren van courante auto’s zijn natuurlijk vaak snel weg. Je kunt online per auto vinden welke onderdelen al gedemonteerd zijn, maar die overzichten kloppen zelden 100% want het is maar net of bezoekers het netjes invullen.
Gereedschap kun je er huren, maar handiger is zelf meenemen natuurlijk. En er staan winkelwagentjes om je buit mee richting de kassa te nemen. Het voelt net als shoppen haha
Ik kom er heel graag, heb er al m’n halve 9-5 gevonden. Van deur tot ruitenwissermechaniek en van compleet werkend SID display voor 20,- (dat is wel echt een gok natuurlijk, ondanks de garantie) tot achterbumper.
Succes!
https://www.venauto.nl/venyard/
-
Basdriver
- Donateur (3x)

Bedankt!95twinturbo schreef: ↑zo 06 okt, 2024 22:34(…)