Overigens zijn de moderne Volvo’s vanaf 2018 helemaal zo slecht nog niet voor zover ik weet.
mba’s 9-5 1.9 TiD - Een Nieuw Avontuur
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Reier's 9-5 TiD - A New Era; spontaan avontuur!
Mijn eerste reactie toen mn vader appte dat ‘ie een V90 meekreeg was ‘ah, kunnen jullie vast oefenen’… 
Overigens zijn de moderne Volvo’s vanaf 2018 helemaal zo slecht nog niet voor zover ik weet.
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Een leen-V90 van de ANWB? Toch niet toevallig de T-189-HP?
-
MVE
- Geregistreerd lid
Kans van 1:1000 is mijn schatting maar het zou kunnen.voodoo schreef: ↑di 21 mei, 2024 13:58Een leen-V90 van de ANWB? Toch niet toevallig de T-189-HP?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Haha nee, de S-700-nogwatvoodoo schreef: ↑di 21 mei, 2024 13:58Een leen-V90 van de ANWB? Toch niet toevallig de T-189-HP?
-
voodoo
- Geregistreerd lid
Hoeveel V90's zou de anwb in zijn vloot hebben?
-
Barten
- Donateur (12x)

Meer dan 1 en minder dan 1.000, denk ik.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Ik denk dat je Europawijd in hun netwerk snel richting 1000 gaat.Barten schreef: ↑di 21 mei, 2024 20:34Meer dan 1 en minder dan 1.000, denk ik.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Vanochtend is de auto afgeleverd in Apeldoorn. Hij rookt wit/grijzig uit de uitlaat, met de dop eraf rookt 'ie uit het expansievat en met de dop erop bouwt 'ie direct heel veel druk op in het koelsysteem. Ik denk dat we allemaal wel kunnen voorspellen wat hier aan de hand is... 
-
Scoloo
- Donateur

Aiii, das toch wel erg jammer. Ga je hem nog maken?
-
busy
- Donateur (4x)

Dat is zonde! Ik hoop dat je de moed en het geld verzameld om de SAAB rijdend te houden. Al dan niet met hulp van sommige SF ‘ers
-
Henk-Jan
- Donateur

Wat vervelend Reier, hopelijk komt het uiteindelijk goed en gaan je ouders nooit meer met de auto + caravan op vakantie (ook denkende aan alle XWD problemen die ze voorheen met hun 9-3x hadden).reiernumans schreef: ↑wo 05 jun, 2024 15:24Vanochtend is de auto afgeleverd in Apeldoorn. Hij rookt wit/grijzig uit de uitlaat, met de dop eraf rookt 'ie uit het expansievat en met de dop erop bouwt 'ie direct heel veel druk op in het koelsysteem. Ik denk dat we allemaal wel kunnen voorspellen wat hier aan de hand is...![]()
-
evo
- Donateur (2x)

Ik zie een mooie kans!
Van roet brakend monster ombouwen naar electro prinsesje!

Van roet brakend monster ombouwen naar electro prinsesje!
-
brinky
- Donateur

Thierry Negenkerken heeft eventueel nog een nieuwe B235 op schap... kan die er niet in?