Pagina 1 van 1

Audio

Geplaatst: za 07 feb, 2004 11:33
door Erik
Weet iemand of ik met alle buscommunicatie op de 9-3 wel een willekeurige gewone versterker kan plaatsen??

Re: Audio

Geplaatst: za 07 feb, 2004 14:14
door Marc
ja, dat kan!

Je moet wel de originele AS3 kabel kopen en deze dan omvormen tot 2 cinch uitgangen en een signaalkabel. Wel wat prutswerk, maar het is mogelijk! Ik geloof dat die kabel een 60euro kost, en dan nog de kostprijs van je cinch kabels.

Ik geloof dat ik hier nog ergens zo'n omgevormde kabel heb liggen, zal eens ff zoeken.

Marc

Re: Audio

Geplaatst: do 12 feb, 2004 12:00
door Erik
Een andere vraag voor de collega 9-3 bezitters met audiosysteem.

Hebben jullie ook dat het zo ontzettend lang duurt voordat de RDS een andere frequentie zoekt voor een zender die toch behoorlijk buiten bereik aan het gaan is?

Re: Audio

Geplaatst: vr 13 feb, 2004 12:26
door lars
Bij CD's niet :roll: .
Bij de meeste radiozender wil er nog wel eens wat ergernis onstaan over dipjes in de ontvangst voordat de zender inderdaad overschakeld.

Grtz,

René