Pagina 1 van 1
Warme lucht blazen
Geplaatst: wo 30 okt, 2024 15:28
door Johndewidt1959
Mijn Saab 900ng cabrio uit 1997 blaast alleen maar warme lucht , op alle vier de standen, ookal staat deze op de koudste stand ingesteld, wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Vriendelijke groeten John
Re: Warme lucht blazen
Geplaatst: wo 30 okt, 2024 20:48
door ReinO
knoppen auto en off tegelijk indrukken en codes uitlezen.
solenoids en sensors: maar welke?
Re: Warme lucht blazen
Geplaatst: wo 30 okt, 2024 21:03
door Orphy
Denk dat het om een handbediende airco gaat
Re: Warme lucht blazen
Geplaatst: za 02 nov, 2024 7:18
door chatsmit
Ik zou laten uitzoeken of de airco vulling leeg is, of een onderdeel van aircosysteem kapot is.