Er was meteen een parkeerplek en ik heb de auto daar geparkeerd en de motorkap open gezet om te koelen.
Na een tijdje koelen ging ik het weer proberen en zo lang ik reed bleef de motortemperatuur constant.
De radiatorfan doet het dus niet.
Er kunnen natuurlijk heel veel dingen stuk zijn maar het makkelijkste is om de zekering te controleren.
Ik heb in het instructieboekje gekeken en daarna onder de motorkap.
Ik kan niet er niet echt uitkomen welke zekering het nou precies is.
Zie foto’s.
Alvast bedankt voor jullie hulp.


