Elektrische stoelen met stoelverwarming

1993-2002
Plaats reactie
Gewoontom
Geregistreerd lid

Elektrische stoelen met stoelverwarming

Bericht door Gewoontom » di 26 dec, 2023 3:37

Dag mede saabliefhebbers.

Ik heb een Saab 9-3 og uit het jaar 98.
Nu heb ik een interieursetje op het oog uit een 9-3 aero. Deze heeft elektrische stoelen met stoelverwarming en geheugenfunctie.

Nu mijn vraag;
Liggen alle stekkers al standaard er in om deze aan te sluiten of zijn er verdere aanpassingen nodig om deze werkend te krijgen?

Ik weet dat de knopjes voor de stoelverwarming bijvoorbeeld er in moeten worden geplaatst maar ligt hier de bedrading er al voor?

Zijn er verder dan nog dingen waar ik rekening mee moet houden wanneer ik dit allemaal ga omwisselen?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten

Tom

klaasj
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Elektrische stoelen met stoelverwarming

Bericht door klaasj » di 26 dec, 2023 13:21

Als je geluk hebt ligt er achter de knopjes de stekker voor de stoelverwarming. 2 stuks. Bij sommige producties kwam er een complete kabelboom in. Het stroom voor de stoelverstelling zul je hoogstwaarschijnlijk wel zelf aan moeten halen. Daar is hier op het forum al veel over geschreven. Halen van af de zekeringkast of van de sigarettenaansteker. Meerdere opties.
Als je handig bent en een beetje inzicht in electra is het te doen. Een aantal saabreparateurs hier op het forum kunnen het ook voor je doen. Zij hebben de ervaring.

Gewoontom
Geregistreerd lid

Bericht door Gewoontom » di 26 dec, 2023 20:53

Ahh goed om te weten. Weet jij toevallig welke forumleden de service aanbieden? Dan kan ik hen benaderen. Als het op elektra aankomt ben ik namelijk een leek

Pascal1975
Geregistreerd lid

Bericht door Pascal1975 » ma 06 mei, 2024 18:47

Is dit gelukt? Of staat er ergens een beschrijving hie te doen?

Plaats reactie