Sachs sport of standaard icm Dunlop SP Sport
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Re: Sachs sport of standaard icm Dunlop SP Sport
Winparts bleek overigens een stuk goedkoper!
-
busy
- Donateur (4x)

bestellen via de autodoc app goedkoper en wachten op kortingsacties. voor als je geen haast hebt dus. niet alles is er goedkoper.
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Ik hoor wisselende verhalen over Autodoc. De info op hun site klopt niet altijd. Ik hoor betere verhalen van kfz teile
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Ik heb de app. Ene dag is het 86 dag erna opeens 77, dus werkt ook met een irritant algoritme en het is altijd 10 euro verzendkosten en een levering per slak. Dus wat dat betreft kan je beter bij anderen inderdaad.
-
busy
- Donateur (4x)

boven 100 euro geen verzendkosten
-
9323
- Donateur (2x)

Autodoc kan heel voordelig zijn, maar niet altijd, dus vergelijken is altijd verstandig. En je moet inderdaad geen haast hebben 
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Ik heb goede ervaringen met Winparts. Veel onderdelen hoef je niet perse bij RenD of JendvdBosch te halen. Winparts is vaak goedkoop en snel geleverd!
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Daarop aanvullend is hun retourbeleid ook goed. Bij garantie doen ze ook niet moeilijk en is het ook zo geregeld.Luthart schreef: ↑wo 28 jan, 2026 18:20Ik heb goede ervaringen met Winparts. Veel onderdelen hoef je niet perse bij RenD of JendvdBosch te halen. Winparts is vaak goedkoop en snel geleverd!
-
Tissa
- Geregistreerd lid
Klopt! En zelfs geld terug zonder onderdeel terug te sturen. "Omwille van het milieu"
-
Luthart
- Geregistreerd lid
Doen ze vast alleen bij orders onder een bepaald bedragTissa schreef: ↑do 29 jan, 2026 13:38Klopt! En zelfs geld terug zonder onderdeel terug te sturen. "Omwille van het milieu"
-
Sa93Ve
- Geregistreerd lid
Nee hoor. Vorige maand mijn radiateur kapot, kostte dik 100 Euro. Half jaartje oud nog maar. Fotootje was genoeg en binnen dag de garantie geregeld, onderdeel hoefde niet terug. Ik kan mij wel voorstellen dat ze dat niet met ieder onderdeel doen en dat dat niet ligt aan hoe duur iets is. Meer het soort onderdeel: mechanisch, elektrisch et cetera.