Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Re: Mijn '00 9-3 Cabrio 2.0 Turbo Aero automaat
Zeker in een auto met Climate Control zou ik 'm vervangen. Klein klusje, goedkoop ding, in elke 9-3og/9-3ss/9-5 zit dezelfde op dezelfde plek. Zelfs een ultracheapie via de sloop is prima te regelen. 
-
a3426rage
- Geregistreerd lid
Plaatje van een auto zeg! Doet me terugdenken aan toen ik mijn cabrio ging ophalen. Leuk om te zien dat ze er nog zijn met zo'n KM-stand. Met DionHPT tune, downpipe en uitlaat heb je een hele fijne auto.
Voor je telefoon heb je ook de originele nokia steun die bij de knie van de bijrijder zit, was wat mij betreft ook de mooiste plek.
Voor je telefoon heb je ook de originele nokia steun die bij de knie van de bijrijder zit, was wat mij betreft ook de mooiste plek.
-
Koots
- Geregistreerd lid
Dank, zoiets had ik ook al gedacht. Bij R&D hebben ze de sensor niet meer, heeft iemand wellicht een adres en/of partnummer?busy schreef: ↑do 05 mar, 2026 14:52sensor zit midden onder je voorbumper.
airco op ECON zetten voor nu
kan geen kwaad er mee te rijden dan
-
Orphy
- Donateur (5x)

Als een gebruikte ook goed voor je is dan stuur ik je wel een op. Pb me je adres maar.
Je mag ook op de koffie komen in Slochteren vandaag, zet ik hem er gelijk even op:-)
Je mag ook op de koffie komen in Slochteren vandaag, zet ik hem er gelijk even op:-)
-
Koots
- Geregistreerd lid
Dank voor het aanbod, ik ben niet vies van een lekker stukje sturen maar dat ging me dit weekend niet meer lukken. Ik stuur je een PB!
-
Koots
- Geregistreerd lid
Oh, en vandaag nog wel even lekker aan de poets geweest en de zomersloffen er weer onder 
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.