Radio 900ng. Of hulp of graag een werkende met code gevraagd

1993-2002
Dominique montfort
Geregistreerd lid

Re: Radio 900ng. Of hulp of graag een werkende met code gevraagd

Bericht door Dominique montfort » do 17 apr, 2025 10:22

Klopt Montfort - Amersfoort helaas wat minder simpel. Of ja niet complex naar wel eindje tuffen.

UPDATE. contact gehad met Rademaker. Hij gaat het ergens de komende tijd proberen op te lossen.
Dank voor de reacties

martinphili
Geregistreerd lid

Bericht door martinphili » do 17 apr, 2025 20:18

Dominique montfort schreef:
do 17 apr, 2025 7:52
Oké, dat is nog iets wat ik nog niet geprobeerd heb. Heb in mijn vectra ook eens de knopjes werkend gemaakt met wd40.
Maar kreeg je wel de lijntjes of code in op je sid? Want dat lukt niet bij mij. Ik kan dus ook niets invoeren.
De knopjes lijken verder gewoon goed te klikken of had je dat toen ook?
Ik kan me niet alles meer herinneren hoor maar na de vraag om de code in te voeren merkte ik dat het eerste cijfer, een drie, niet zichtbaar werd op de display. Het tweede weer wel. Na stug volhouden met indrukken zag ik de drie tevoorschijn komen. Het laatste cijfer had nog meer overtuigingskracht nodig maar de aanhouder wint :)
Het geluid van klikken kan ik me niet herinneren. Ik moet binnenkort toch weer even de radiocode invoeren, ik zal er eens op letten.

Dominique montfort
Geregistreerd lid

Bericht door Dominique montfort » do 17 apr, 2025 20:51

Dank je. Ik denk dat ik het opgeef. De SID geeft niets aan, ook niet de streepjes of code in daar zit het 'm in. Dan kan ik blijven raden wat er wel of niet staat en of werkt. Alles geprobeerd, met cd wisselaar en zonder, op contact met wisselaar en zonder, op contact uurtje gewacht etc. Evengoed bedankt voor de hulp.

beekemm
Geregistreerd lid

Bericht door beekemm » vr 02 mei, 2025 23:55

Heb je de toets BAND voor minimaal 3 seconden ingedrukt, wil dit probleem wel eens verhelpen

Dominique montfort
Geregistreerd lid

Bericht door Dominique montfort » za 03 mei, 2025 12:31

Ja had ik allemaal geprobeerd. Uiteindelijk bleek een los contact aan de stekker een probleem te geven. Daarna lukte het weer.

Plaats reactie