Pagina 1 van 1
"Turbo-meter" 9000 LPT
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 11:17
door johnjaap
Ik heb een 9000 2.3 LPT uit 1995. Deze is voorzien van een Turbo meter, boven de benzine en temperatuurmeter. Deze Turbo meter, al weet ik niet of 'ie officieel ook zo heet, komt bij mij niet in het rode gebied. Is dit normaal?
Re: "Turbo-meter" 9000 LPT
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 11:38
door Erik
Grappig, dacht altijd dat een lpt helemaal geen turbodrukmeter had.
Re: "Turbo-meter" 9000 LPT
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 12:10
door MISTY
Zelfs bij een hpt 9000 mag de naalt niet of nauwelijks in het rode gebied komen.(weersomstandigheid verschillend)
Bij jou 9000 zit dat dus wel goed.
Ga je je turbodruk verhogen zal ie zeker het rode halen

Re: "Turbo-meter" 9000 LPT
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 12:23
door easy
Als jij een turbodrukmeter hebt dan heb je 200 pk i.p.v 170 pk en dus een hpt i.p.v lpt. Of ik moet de plank volledig misslaan.

Re: "Turbo-meter" 9000 LPT
Geplaatst: zo 05 jun, 2005 12:38
door MISTY
kan er later in zijn gebouwd
