Goedendag,
Ik kan niet veel vinden over een niet-functionerende knop in het portier ter ontgrendeling van de achterklep. Als ik er op druk gebeurt er niets, ik hoor ook geen klik oid. Iemand een lumineus idee voordat ik de deur ga demonteren?
Dank, groet,
Bram
Knop achterklep in deur
-
Bram TR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 12:43
- Regio: NL - Provincie Utrecht
-
9000-95
- Donateur

- Berichten: 4217
- Lid geworden op: do 17 apr, 2008 10:47
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Knop achterklep in deur
http://z90.pl/saab/pdf/9000wiringdiagrams.pdf
Pagina 11
Controleer zekering
Zit de stekker wel op het knopje (echt zoiets dat vergeten wordt bij uit en inbouwen van het deurpaneel)
Controleer de doorverbinding grijs/grijs voor het alarm, bij de alarm stekker boven de zekeringkast (is er misschien ooit een fabrieksalarm uitgebouwd)
Mogelijk draadbreuk in de doorvoer naar de klep
Motortje of relais in de klep stuk
Pagina 11
Controleer zekering
Zit de stekker wel op het knopje (echt zoiets dat vergeten wordt bij uit en inbouwen van het deurpaneel)
Controleer de doorverbinding grijs/grijs voor het alarm, bij de alarm stekker boven de zekeringkast (is er misschien ooit een fabrieksalarm uitgebouwd)
Mogelijk draadbreuk in de doorvoer naar de klep
Motortje of relais in de klep stuk
9000 Anniversary 2.3T
-
Bram TR
- Geregistreerd lid
- Berichten: 17
- Lid geworden op: di 01 sep, 2015 12:43
- Regio: NL - Provincie Utrecht
Re: Knop achterklep in deur
Dank voor je suggesties en info! Ik ga ermee aan de slag.