Knop achterklep in deur

1984-1997
Gebruikersavatar
Bram TR
Geregistreerd lid
Berichten: 17
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 12:43
Regio: NL - Provincie Utrecht

Knop achterklep in deur

Bericht door Bram TR » zo 09 apr, 2023 22:52

Goedendag,

Ik kan niet veel vinden over een niet-functionerende knop in het portier ter ontgrendeling van de achterklep. Als ik er op druk gebeurt er niets, ik hoor ook geen klik oid. Iemand een lumineus idee voordat ik de deur ga demonteren?

Dank, groet,
Bram

9000-95
Donateur
Donateur
Berichten: 4217
Lid geworden op: do 17 apr, 2008 10:47
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Knop achterklep in deur

Bericht door 9000-95 » ma 10 apr, 2023 8:22

http://z90.pl/saab/pdf/9000wiringdiagrams.pdf
Pagina 11

Controleer zekering
Zit de stekker wel op het knopje (echt zoiets dat vergeten wordt bij uit en inbouwen van het deurpaneel)
Controleer de doorverbinding grijs/grijs voor het alarm, bij de alarm stekker boven de zekeringkast (is er misschien ooit een fabrieksalarm uitgebouwd)
Mogelijk draadbreuk in de doorvoer naar de klep
Motortje of relais in de klep stuk
9000 Anniversary 2.3T

Gebruikersavatar
Bram TR
Geregistreerd lid
Berichten: 17
Lid geworden op: di 01 sep, 2015 12:43
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Knop achterklep in deur

Bericht door Bram TR » ma 10 apr, 2023 10:04

Dank voor je suggesties en info! Ik ga ermee aan de slag.