telefoonhouder

1984-1997
Plaats reactie
Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

telefoonhouder

Bericht door Marius0404 » di 07 feb, 2023 8:32

in m'n 900 heb ik een leuke oplossing voor de iPhone (SE of 13); https://www.rendcarparts.nl/20.0.0.16/1 ... ece16f.png

voor de 9000 kun je de telefoon (tijdelijk) wel even in de asbak kwijt, maar ik zoek toch een betere plek. Ik zie niet veel plaatjes als ik google: hoe doen jullie dat?

thijs90
Geregistreerd lid

Re: telefoonhouder

Bericht door thijs90 » di 07 feb, 2023 9:57

Afbeelding

Ik heb in mijn T16 een Brodit houder

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » za 11 feb, 2023 22:50

heel mooi!

reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door reiernumans » zo 12 feb, 2023 20:12

thijs90 schreef:
di 07 feb, 2023 9:57
Ik heb in mijn T16 een Brodit houder
Ik had er in mijn Anni ook een, maar dan de versie die 'm voor de linker helft van het middelste ventilatierooster plaatst. Dan zit 'ie mooi in je line of sight zonder ver weg te hoeven kijken van het verkeer om je heen. Brodits zijn in mijn ervaring niet de mooiste oplossing, maar wel de beste telefoonhouder die je kunt kopen en super goed doordacht qua positie in de auto.

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » ma 13 feb, 2023 22:26

Voor in de 900 heb ik een Scosche MagicGrip met een roosterklem. Dit is ook gelijk een draadloze oplader. Deze klem ik dan vast aan de asbak, als ik hem nodig heb.
Laat even weten als je een plaatje wilt voor het idee.

Cornelius
Donateur (10x)
Donateur (10x)

Bericht door Cornelius » ma 13 feb, 2023 23:09

Om een idee te krijgen:

Afbeelding
vanaf de achterbank

Afbeelding
vanaf bestuurdersplaats (ongeveer)

hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door hermank » di 14 feb, 2023 13:23

Mijn telefoon zit in een klem, speciaal voor de mobiel. Gebruik ik geen navigatie dan heb ik tenminste geen houder aan mijn dash hangen. Ik heb er veel geprobeerd, maar de meeste vind ik erg lelijk staan, ik kies dan liever voor een ietsje onhandige, maar in mijn ogen fraaiere optie. Volgens mij maakt het weinig uit met kijken, bij een houder aan de dash of een scherm in de middenconsole moet je ook je ogen even van het verkeer afhalen.

Afbeelding

Carroda
Geregistreerd lid

Bericht door Carroda » di 14 feb, 2023 14:40

Ik heb zelf uit een Sloper een telefoon console gehaald, die nog voor een oude carkit bedoelt was.

https://carkitstunter.nl/contents/nl/p4 ... ab_95.html

Zo heb ik het bij m'n 9-5 en 900ng (Bij die 2 is het alleen de originele houder van Saab die gebruikt is.) ook opgelost. Vind het zelf wel mooi staan.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 14 feb, 2023 15:08

In het kader van Valentijnsdag: als telefoonhouder heb ik mijn vrouw die naast me zit en zegt waar ik zojuist af had moeten slaan. :wink: :lol:

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » di 14 feb, 2023 15:12

Als dat mijn lange-termijn navigatie was dan zouden er weinig Valentijnsdagen meer volgen denk ik :lol:

hermank
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door hermank » di 14 feb, 2023 15:15

Carroda schreef:
di 14 feb, 2023 14:40
Ik heb zelf uit een Sloper een telefoon console gehaald, die nog voor een oude carkit bedoelt was.

https://carkitstunter.nl/contents/nl/p4 ... ab_95.html

Zo heb ik het bij m'n 9-5 en 900ng (Bij die 2 is het alleen de originele houder van Saab die gebruikt is.) ook opgelost. Vind het zelf wel mooi staan.
Heb ik ook geprobeerd. Erg groot, een sta-in-de-weg. Tikte mijn vrouw er steeds af met haar voeten/benen/handtas.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » di 14 feb, 2023 16:43

In al mijn auto's zoiets, wil niets anders meer.

Afbeelding

https://www.bol.com/nl/nl/p/magnetische ... 0022107842

Carroda
Geregistreerd lid

Bericht door Carroda » wo 15 feb, 2023 9:25

hermank schreef:
di 14 feb, 2023 15:15
Heb ik ook geprobeerd. Erg groot, een sta-in-de-weg. Tikte mijn vrouw er steeds af met haar voeten/benen/handtas.
Vreemd dat die er af getikt word, als die met 1 schroef in de zijkant van het dashboard vast gezet hoort te worden. :wink: (Ok, het gas hebben ze er nog niet in gemaakt, maar de 'deuk' daar de schroef hoort te komen zit er wel.)
En met zo'n ding goed vast, vind ik ze juist weer fijn, je doet de telefoon iets verder naar links, zodat de houder rechts iets verder uit steekt, dan tikt niemand tegen de telefoon aan.
Uiteraard moet iedereen 't zo doen als die zelf handig vind. :D Anders hadden we ook allemaal maar hetzelfde gehad.

Marius0404
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Marius0404 » vr 07 apr, 2023 21:58

Plaats reactie