Pagina 1 van 1

Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: do 19 jan, 2023 14:36
door Saapie
Ik heb in zweden een nieuwe benzinemeter kunnen kopen. Heel blij mee, want voor een vroege 9000 is weinig meer te vinden. Nu zag ik dat er een stuk ijzerdraad uit de zender steekt. Is dat de massa? Weet iemand hier waarvoor dat draad is? Of moet die verwijderd worden voor montage, omdat die de vlotterbalg fixeert voor vervoer?

Zie foto’s.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: do 19 jan, 2023 17:46
door Alex B
Ga maar van optie twee uit.

Alex

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: do 19 jan, 2023 18:34
door Saapie
Dank! Ik moet de draad er dus uithalen?

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: do 19 jan, 2023 18:52
door Vyv
Zit de draad vast?

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: do 19 jan, 2023 20:14
door Saapie
Dat kan niet echt goed zien. Ga even kijken.

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: do 19 jan, 2023 20:19
door Saapie
Ja zit los. Lijkt er idd voor om iets te fixeren.

Re: Benzine meter / zender / vlotter

Geplaatst: vr 20 jan, 2023 18:45
door jansen
Is inderdaad om de vlotter vast te zetten zodat ie tijdens transport niet heen en weer schuift, gewoon eruit trekken voordat je hem gaat monteren.