Pagina 1 van 1

Leuk item Saab 9000

Geplaatst: wo 04 jan, 2023 13:09
door holtwark

Re: Leuk item Saab 9000

Geplaatst: wo 04 jan, 2023 14:10
door Saapie
Klopt weinig van de tekst. Veel fouten. Spoiler set op een cc heet bijv Airflow en geen Talladega.

Talladega was een uitvoering net als de Carlsson

Re: Leuk item Saab 9000

Geplaatst: wo 04 jan, 2023 14:35
door Style&Co
Saapie schreef:
wo 04 jan, 2023 14:10
Klopt weinig van de tekst. Veel fouten.
Ik dacht het, jij schrijft het

viewtopic.php?f=6&t=26791

ik zal mijn eigen 9000 overzicht eens gaan afstoffen en weer voorzien van fotos want die linkjes werken niet meer na 15 jaar (jezus, wat vliegt de tijd). Inhoudelijk is die nog wel aardig accuraat

Re: Leuk item Saab 9000

Geplaatst: wo 04 jan, 2023 18:59
door hermank
Style&Co schreef:
wo 04 jan, 2023 14:35

ik zal mijn eigen 9000 overzicht eens gaan afstoffen en weer voorzien van fotos want die linkjes werken niet meer na 15 jaar (jezus, wat vliegt de tijd). Inhoudelijk is die nog wel aardig accuraat

Aaahhh dat zou TOP zijn.

Re: Leuk item Saab 9000

Geplaatst: wo 04 jan, 2023 21:05
door Ewout
Grappig dat net bij de tekst 'One of the great versions that has been unfairly neglected – Turbo S. This Model has the 2.3T engine instead of the 2.0T.' mijn tweeliter-versie staat afgebeeld (met mijn broertje aan het stuur). :mrgreen:

Re: Leuk item Saab 9000

Geplaatst: wo 04 jan, 2023 22:34
door Style&Co
hermank schreef:
wo 04 jan, 2023 18:59
dat zou TOP zijn.
heb ik wel zin in om te doen. En heb er ook momenteel tijd voor. En door voortschrijdende kennis van de 9000 materie kan ik de info ook verrijken. Misschien maar es uitgeven in een kloeke bundel (zoals wijlen Willem Oltmans placht te zeggen over zijn memoires) en goud geld mee verdienen (not)