Wie weet meer over short range communication en een hud voor de 9000?







Dat had Saab in het hogere segment veel gebracht. Doodzonde. En dat GM v6 blok had in de 9000 ook al een turbo moeten hebben. Puur om mee te doen met de zespitters van bv de duitse merkenSapphire schreef: ↑wo 22 jun, 2022 12:154x4 setups voor de 9000 zijn geweest.