ACC onbekend led gaat aan, helft functie werkt niet

1984-1997
Plaats reactie
WMCVader
Geregistreerd lid

ACC onbekend led gaat aan, helft functie werkt niet

Bericht door WMCVader » do 25 mar, 2021 13:52

Hi allen,

Er is al veel geschreven over de ACC van de 9000, maar mijn huidige probleem heb ik nog niet langs zien komen. Mijn ACC in mijn 9000 '94 heeft een aantal problemen;
- De onbekende led lamp naast OFF staat in bepaalde standen aan. (zie foto)
- Als je op OFF drukt, wordt niet niet geactiveerd, gaat niet uit.
- ECON werkt gedeeltelijk.
- Als ik op de ontwaseming zowel voor als achter klik, gaan die niet aan. (Werkte eerst feilloos)
- Ik kan hem niet kalibreren door AUTO en <-> in te drukken (dit kon tot voor kort wel).

Alle knoppen werkten tot voor kort. Ik had hem eerder wel eens een aantal keer gekalibreerd, toen schakelde die van alleen koude lucht, naar alleen warme lucht op alle gradenstanden. Maar dat is dus nu niet meer mogelijk, plus werkt de helft niet meer.

Wat kan dit zijn?

Afbeelding

9323
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: ACC onbekend led gaat aan, helft functie werkt niet

Bericht door 9323 » do 25 mar, 2021 14:38

Ik zou er een nieuw bedieningspaneel in zetten.

Alex B
Geregistreerd lid

Bericht door Alex B » do 25 mar, 2021 17:24

Let op dat je er weer een neemt met kleine temperatuurknoppen. De aansluitingen voor de connectoren op de achterkant op een met grote knoppen zijn anders.

Alex

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » do 25 mar, 2021 17:51

Moet inderdaad exact dezelfde zijn! Mijn ervaring is dat ook dezelfde lay-out qua knoppen maar ander onderdeelnummer al garant kan staan voor problemen. Uitwisselbaarheid zou ik strikt beperken tot onderdeelnummer. Wellicht heb ik er nog wel 1 voor je liggen trouwens.

WMCVader
Geregistreerd lid

Bericht door WMCVader » za 03 apr, 2021 11:42

Bedankt voor de reactie mannen! Storing zit dus in het paneel? Dan moet ik maar even kijken of een andere ACC wel werkt inderdaad.

@Gele aero, ik doe ff pb

Plaats reactie