Heeft elke 9000 vanaf MY 1993 achterraam-ventilatie/ontwaseming? Of alleen maar sommige uitvoeringen?
Ik heb het in mijn 9000 MY 93 zitten maar wel met de 'verkeerde kleur' deurpanelen. Nu heb ik de juiste deurpanelen gekocht ( Dover) maar zonder die ventilatie. Dat kan dan niet zomaar overgezet worden. Nu staat er ergens op de sloop een 9000 MY 1994 met Dover deurpanelen, maar het is niet te zien of die achterraam ventilatie heeft. Om daar nu voor niks naar toe te rijden.
Weet iemand het?
achterraam-ontwaseming.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: achterraam-ontwaseming.
Ik heb het nog niet gezien zonder, maar misschien kan iemand die in de buurt van de sloop woont voor je gaan kijken? Met dit soort 'zeldzame' zaken zou ik liever voor niks rijden dan misgrijpen...
-
hermank
- Donateur (7x)

Als het altijd aangestuurd wordt de de ACC is het gemakkelijker. Een foto van de dash is wel te zien. Geen airco.....
-
jansen
- Donateur (7x)

Achterdeur ventilatie motoren zijn zo simpel over te zetten in deurbekledingen waar niets in zit , is gewoon kwestie netjes gaten snijden.
-
hermank
- Donateur (7x)

Ahh dank, is dat zo??? Laat / ga ik er nog eens naar kijken.jansen schreef: ↑ma 17 feb, 2020 18:41Achterdeur ventilatie motoren zijn zo simpel over te zetten in deurbekledingen waar niets in zit , is gewoon kwestie netjes gaten snijden.
Rosier is zo vriendelijk geweest op Venyard te gaan kijken en heeft foto's gemaakt van de deurpanelen in Dover. Ze zien er behoorlijk netjes uit , maar hebben helaas geen ontwaseming achter.
-
jansen
- Donateur (7x)

Was in het begin ook een accessoires , met een los schakelaartje in het middenconsole op het schakelaar blokje en later na begin jaren 90 werdt het geintregeerd in de acc unit,