Saab 9000 aero gezocht door liefhebber

1984-1997
danielallstar
Geregistreerd lid

Saab 9000 aero gezocht door liefhebber

Bericht door danielallstar » di 25 jul, 2017 18:19

Goedendag geachte Saab-forum leden,

Een jonge enthousiasteling met het Saab-virus (oftewel ik) is op zoek naar een mooie Saab 9000 aero of een Saab 9-3 aero (viggen is ver buiten mijn prijs range ben ik bang). Mijn maandenlange zoektocht heeft mij tot nu toe alleen maar veel te hoge kilometerstanden opgeleverd of voor mij veel te hoge vraagprijzen. Daarnaast worden er ook veel auto’s aangeboden waar het nodige onderhoud hoger uitpakt als de vraagprijs. Zoals ik al gezegd heb ben ik een jonge liefhebber, dus mag het niet teveel kosten. Max 3000 a 4000 euro, maar het liefst lager. Weet iemand nog een betrouwbare auto voor een zacht prijsje, waarmee ik meteen kan rijden zonder dat ik bang hoef te zijn voor verborgen verbreken dan hoor ik het graag.

PS. Ik heb niet erg veel ervaring met dit soort fora en weet ook niet wat voor reacties zo’n vraag op zal leveren. Ik plaats deze oproep onder het motto dat met Saab alles mogelijk is. Ik zit niet te wachten op negatieve reacties.

vanderzanden
Geregistreerd lid

Re: Saab 9000 aero gezocht door liefhebber

Bericht door vanderzanden » di 25 jul, 2017 20:23

Mits het onderhoud goed gedaan is zou ik niet schrikken voor hoge kilometerstanden. Betrouwbaar is iets anders dan lage kilometerstand. Voor drie- a vierduizend kan je heel lang zoeken naar een betrouwbare 9000 aero met bovendien een lage kilometerstand.

Heb je al eens ter plekke gekeken naar bijvoorbeeld deze aero waarbij je lijkt me gerust mag vragen om een proefrit en inzage in het onderhoudsverleden.

Hoe dan ook: veel succes en plezier met je aanstaande aero :D

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » di 25 jul, 2017 21:14