GB-TD-96 te koop, iemand informatie over de staat v.d. 9000

1984-1997
Plaats reactie
sparcie
Geregistreerd lid

GB-TD-96 te koop, iemand informatie over de staat v.d. 9000

Bericht door sparcie » di 18 jul, 2017 19:48

Goedendag,

nieuw hier op het forum en aangemeld om te kijken of er een aankoopsdraadje was alhier voor de GB-TD-96 maar niet gevonden. Iemand informatie over de auto?
Staat te koop op autoscout24 (https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... ?cldtidx=5) en draai mijn handen niet om voor (denk meer dan alleen) een turbowissel.

Vriendelijke groeten

/edit
titel veranderd naar "over de staat v.d. 9000" ipv "over de staat van de 900"

John Doe
Geregistreerd lid

Re: GB-TD-96 te koop, iemand informatie over de staat van de

Bericht door John Doe » di 18 jul, 2017 20:11

Dat is deze: viewtopic.php?f=85&t=126596" onclick="window.open(this.href);return false;

sparcie
Geregistreerd lid

Re: GB-TD-96 te koop, iemand informatie over de staat van de

Bericht door sparcie » wo 19 jul, 2017 15:20

John Doe schreef:Dat is deze: viewtopic.php?f=85&t=126596" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank! Hoopte de huidige eigenaar hier te treffen of meer info over de huidige staat te vinden voordat ik eventueel naar Velp afzak maar denk niet dat dat gaat gebeuren, bellen hapert ook aan de verkopende kant helaas dus die 9000 gaat aan mij voorbij, wens de nieuwe Australische eigenaar succes met het ombouwen naar RHD!

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Re: GB-TD-96 te koop, iemand informatie over de staat v.d. 9

Bericht door Ewout » do 20 jul, 2017 9:58

Hier wat meer historie: viewtopic.php?f=6&t=112652" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat bericht over die Australiër dateert van mei en de auto staat nog op Nederlands kenteken.

sparcie
Geregistreerd lid

Re: GB-TD-96 te koop, iemand informatie over de staat v.d. 9

Bericht door sparcie » do 20 jul, 2017 14:34

Ewout schreef:Hier wat meer historie: viewtopic.php?f=6&t=112652" onclick="window.open(this.href);return false;

Dat bericht over die Australiër dateert van mei en de auto staat nog op Nederlands kenteken.
Net die draad doorgelezen en vooral laatste bericht moest ik enorm om lachen, zoiets zou ik ook uithalen, mag dat soort humor wel.
Ga niet meer voor deze/een Saab 9000 al zou deze mooi zijn om weer in ere te herstellen, heb andere plannen (wel Saab maar met (nmm helaas) GM saus) enfin, meld mij dan in een ander subforum alhier.

Plaats reactie