Sinds een paar dagen knippert het rechterknipperlicht af en toe hyperactief. Elke keer als ik de mogelijk heb om te controleren of er een lampje stuk is knippert alles weer normaal. Als het hyperactieve kwaaltje zich voor doet knippert alles normaal op alarmstand. Links is nooit iets loos. Tot nu toe heb ik als ik om de auto loop geen defecte lampjes kunnen ontdekken.
Is dit zo simpel als een slecht contactje of een lampje wat bijna doorgebrand is aan de rechterkant of is dit het relais rechtsvoor onder het dashboard wat de oorzaak is?
Hyperactief rechterknipperlicht
-
gws
- Geregistreerd lid
Re: Hyperactief rechterknipperlicht
Kan zijn dat er vocht in de behuizing zit , heeft het lampje wel de goede waarde ?
-
Ewout
- Donateur (5x)

Mijn ervaring: https://www.youtube.com/watch?v=csySkKK ... be&t=1m36s" onclick="window.open(this.href);return false;. Bij inschakelen alarmlichten was er niets aan de hand. Zou dus toch even de r.a.w.-lampjes wisselen/controleren.odin1899 schreef:Sinds een paar dagen knippert het rechterknipperlicht af en toe hyperactief. Elke keer als ik de mogelijk heb om te controleren of er een lampje stuk is knippert alles weer normaal. Als het hyperactieve kwaaltje zich voor doet knippert alles normaal op alarmstand. Links is nooit iets loos. Tot nu toe heb ik als ik om de auto loop geen defecte lampjes kunnen ontdekken.
Is dit zo simpel als een slecht contactje of een lampje wat bijna doorgebrand is aan de rechterkant of is dit het relais rechtsvoor onder het dashboard wat de oorzaak is?
-
kql
- Donateur (4x)

Achterlicht-constructie van een 9000 is volgens mij door een italiaanse stagaire ontworpen.
Bij mijn beide 9000's heb ik de draadjes/connectors met tie-rips vastgezet.
(het knipperlicht relais wil overigens ook wel eens problemen geven ...)
/koen
Bij mijn beide 9000's heb ik de draadjes/connectors met tie-rips vastgezet.
(het knipperlicht relais wil overigens ook wel eens problemen geven ...)
/koen