monteur heeft het flexdeel er tussenuit geflext en vervangen door een vaste pijp. leip dat zoiets er tussen zit, vroegâh hadden we niks anders dan een vaste pijp naar achteren. nou is de rest van de uitlaat inmiddels ook wat op zijn retour, dus heb ik het idee om de complete pijp vanaf de turbo naar achteren te vervangen.
van de MY93 9000 CD die ik gedemonteerd heb, heb ik de complete pijp liggen vanaf de turbo. vanaf de kat wordt het een 2.5" stortkoker van BSR. die heeft ook onder de CD gezeten. nou wil het dat bij de te monteren pijp, de kat verder naar achteren zit, dus: downpipe - flexdeel - kat. bij Anni zit het downpipe - kat - flexdeel.
het is al eens eerder ter sprake geweest (bij Odin1899, toen hij de uitlaat onder zijn 9000 verving), maar de vraag is: past de (down-)pijp van de MY93 2.3T CD onder de MY98 2.0t Anni? niet zozeer om de plek van flexdeel en kat, maar qua diameter. vraag aan de hier aanwezige medewerkers van automaterialen-toko's: zijn de ophangrubbers/klembeugels van een BSR-pijp ook apart te krijgen? beugels ben ik vandeweek tegengekomen, maar wil graag de ophangboel nieuw hebben.