Pagina 1 van 1

Piepjes...

Geplaatst: vr 24 feb, 2006 19:12
door Hendriks9000
Vandaag eigenaar gewroden van een 9000 Anniv. 2.3lpt uit 1997.
Zeer blij mee, alleen een irritant piepje als ik over hobbels ga aan de passagierszijde. Dien ik iets te smeren (auot heeft recent apk en grote beurt gehad)??

Geplaatst: vr 24 feb, 2006 21:04
door Gele aero
Gefeliciteerd met de Auto. Toevallig de 9000 die in Drachten stond? In ieder geval een mooie uitvoering.