Pagina 1 van 1

ramen

Geplaatst: zo 15 jan, 2006 15:21
door Jop
Het electrische raam aan de bestuurderskant van mijn 9000 uit 88 doet het niet meer. Heb het idee dat het motortje er mee opgehouden is, als je in de middenconsole de stekkerjes omwisselt doet hij het ook niet. Is het mogelijk om een motor uit het achterportier naar voren te halen. Zo ja hoe kan ik dat dan het beste doen?

Geplaatst: do 19 jan, 2006 20:21
door crosspower
Hallo, ik heb anders wel motortjes voor je hoor!!!

Geplaatst: vr 27 jan, 2006 10:30
door Jop
wat wil je voor het motortje hebben?

Geplaatst: di 31 jan, 2006 13:52
door crosspower
Hallo,

2 tientjes wil ik ervoor hebben