een rode

2010-2012
Plaats reactie
collega
Donateur (3x)
Donateur (3x)

een rode

Bericht door collega » di 22 mar, 2011 20:03

Zag in Emmeloord een RODE ;-|+ ;-|+ :fight_argue2: staan.

Dat is wel erg supercool!!!

of beter gezegd: HOT HOT HOT

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » di 05 apr, 2011 8:36

Ik had eigenlijk een rode willen bestellen, maar omdat ik 'm lease stond de leasemaatschappij er op dat ik metallic zou nemen. Valt het überhaupt op dat dat dat rood geen metallic is?

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Re: een rode

Bericht door Style&Co » di 05 apr, 2011 8:44

heb ook een rode (vector) zien rondrijden en daar is niets metallics aan... is Laserred in your face!!! (knalrood dus)

Plaats reactie