Kan iemand mij op weg helpen hoe handsfree te kunnen bellen in mijn NG 9-5 NG Vector, 2010?
Ik laadt mijn iPhone altijd op via de USB aansluiting in het vakje rechts van de bestuurder: Dien ik daar een ander snoer op aan te sluiten?
Weet iemand me te tippen hoe de handsfree voor elkaar te krijgen en eventueel ook muziek af te spelen via mijn telefoon?
Het aannemen van telefoontjes via het stuur zou helemaal geweldig zijn, en het beëindigen er van.
Handsfree bellen
-
WilNiks
- Geregistreerd lid
Re: Handsfree bellen
Mijn zoon heeft een schermpje Carpuride W703 met brodit voet in ventilatie van gelijk type Saab gehangen.
DMV bluetooth Navigatie, bellen, muziek streamen en een gluurcam die nog naar buiten kijkt/opneemt ook. 160 voor scherm en 25 voor brodit.
Geen gaatjes, originele audio.
Niet gratis maar werkt prima.
DMV bluetooth Navigatie, bellen, muziek streamen en een gluurcam die nog naar buiten kijkt/opneemt ook. 160 voor scherm en 25 voor brodit.
Geen gaatjes, originele audio.
Niet gratis maar werkt prima.
-
NeufegliseThierry
- Geregistreerd lid
Zit toch gewoon een optie in het menu om een telefoon handsfree aan te sluiten? Of zat dat niet standaard op iedere 9-5 NG?
-
Spatje
- Donateur (3x)

In het configuratiescherm kun je een telefoon toevoegen en verbinden met Bluetooth. Muziek afspelen gaat dan weer niet helaas via de telefoon.
Ik heb er een Bluetooth kastje van de mediamarkt aan gehangen dat het signaal naar de Aux poort stuurt. (Onder de middenarm steun zit een 3.5mm aux aansluiting)
Ik heb er een Bluetooth kastje van de mediamarkt aan gehangen dat het signaal naar de Aux poort stuurt. (Onder de middenarm steun zit een 3.5mm aux aansluiting)