Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
Waar 'hoort' het Hirsch embleem op de achterkant van een Saab 9-5 NG? Van de 9-3 en vorige 9-5 zijn kaartjes van Hirsch in omloop met aanduidingen waar het embleem moet komen, maar van de NG kan ik helaas niets vinden. Wat hebben jullie gezien of gedaan? Foto's?
-
Koen K
- Donateur

-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Re: Plaatsing Hirsch embleem bij 9-5 NG
De PBZ heeft het embleem verkeerd zitten...
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Hirsch is een uitvoering , geen modelaanduiding. Zou wat mij betreft aan de rechterkant thuishoren. Maar daar als daar geen plek is, zou ik het aan de grille monteren zoals eerder bij andere SAABs ook gebeurde. Als daar tenminste een passende plek voor is.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Onderkant logo op gelijke hoogte met de 5 neem ik aan
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Ik vond het logo te druk bij de 9-3 aanduiding, en heb hem bij de turbo4
aanduiding

aanduiding
-
jelger
- Geregistreerd lid
Ik heb geen motor aanduiding, alleen Biopower. Een eland er naast gaat wel passen. 
(ik opteer overigens eerder voor Vyv's suggestie)
(ik opteer overigens eerder voor Vyv's suggestie)
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Bij mijn 9-3 zat-ie gewoon op het motorblok. Aan de buitenkant was het een 'gewone 9-3 1.8t'
-
RedArrow90
- Geregistreerd lid
Dank voor de foto's, daar kan ik wel wat mee. En gaaf ook achteruitrijcamera, dat ga ik ook nog eens doen. En adaptieve cruise control voor de 9-5 NG wordt ook aan gewerkt begreep ik.
-
Sonab
- Donateur (4x)

Ik heb dat ook niet kunnen laten. Juist omdat hier een wat groot, leeg vlak zit. Ik koos voor Matzwart zodat het een beetje meer samensmelt met het dashboard.
Voor de buitenkant heb ik me (voorals)nog ingehouden. Ik vind de kont eigenlijk te kunstig in balans en te ingetogen voor een groot extra logo.

-
Orphy
- Donateur (5x)

Maar het Hirsch logo werd toch door Hirsch geplaatst ?
-
Super72
- Geregistreerd lid
Ja, maar voor een paar dubbeltjes haal je ze nu van Temu.Orphy schreef: ↑zo 23 nov, 2025 18:13Maar het Hirsch logo werd toch door Hirsch geplaatst ?