Pagina 1 van 1

9-5NG sighting op 23-6-2013 N201 Hoofddorp

Geplaatst: zo 23 jun, 2013 12:41
door Lady9-5NG
Vandaag rond 11.30u haalde ik op de N201 (Weg om de Noord bij Hoofddorp) een bijzonder aardige 9-5NG-rijder in, die ook nog eens heel gezellig zwaaide en lachte! Iemand van hier?

Het was een zilver-metallic Aero Turbo-4 met "NPX" in het kenteken (in ieder geval begon het met N). Chauffeur was een man van rond de 40 met wit-blauw gestreepte trui aan.

Altijd leuk als een andere Saab-rijder zwaait! Dat moesten er meer doen!

(Ik zat "dus" in mijn donkergrijze 9-5NG Aero Turbo-4, roze vest, ook hard zwaaiend).

Re: 9-5NG sighting op 23-6-2013 N201 Hoofddorp

Geplaatst: zo 23 jun, 2013 14:25
door Sapphire
Ook wel eens zien rijden, wie het is weet ik niet..

Re: 9-5NG sighting op 23-6-2013 N201 Hoofddorp

Geplaatst: zo 23 jun, 2013 16:17
door mennoherstel
Ha Ingrid, daar is een speciaal forumonderdeel voor: viewforum.php?f=46

Re: 9-5NG sighting op 23-6-2013 N201 Hoofddorp

Geplaatst: zo 23 jun, 2013 19:08
door Lady9-5NG
Thanks, Menno! Heb het daar ook gezet! En het geinige is, dat ik daar een berichtje vind van iemand die mij gespot heeft.