9-5NG sighting op 23-6-2013 N201 Hoofddorp
Geplaatst: zo 23 jun, 2013 12:41
Vandaag rond 11.30u haalde ik op de N201 (Weg om de Noord bij Hoofddorp) een bijzonder aardige 9-5NG-rijder in, die ook nog eens heel gezellig zwaaide en lachte! Iemand van hier?
Het was een zilver-metallic Aero Turbo-4 met "NPX" in het kenteken (in ieder geval begon het met N). Chauffeur was een man van rond de 40 met wit-blauw gestreepte trui aan.
Altijd leuk als een andere Saab-rijder zwaait! Dat moesten er meer doen!
(Ik zat "dus" in mijn donkergrijze 9-5NG Aero Turbo-4, roze vest, ook hard zwaaiend).
Het was een zilver-metallic Aero Turbo-4 met "NPX" in het kenteken (in ieder geval begon het met N). Chauffeur was een man van rond de 40 met wit-blauw gestreepte trui aan.
Altijd leuk als een andere Saab-rijder zwaait! Dat moesten er meer doen!
(Ik zat "dus" in mijn donkergrijze 9-5NG Aero Turbo-4, roze vest, ook hard zwaaiend).