Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?
Wie komt er nog meer met zijn 9-5 NG OP 11-5? Alleen N207 en ik?
Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

-
Retep
- Geregistreerd lid
Ik had er graag bij geweest, maar ik moet meer dan twee uur rijden en om dan om 17.30 u. op een communiefeest in Bornem te zijn, wordt het bijzonder scherp. Tenzij iemand mijn auto ook een kleibehandeling wil geven 
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Hoezo? Klei jij je auto dan achteraf?
Ach, wie weet komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen...
Ik speur altijd de omgeving af naar andere 9-5NG's. Ik zie er misschien eens per 3 weken tot eens per maand een andere. Geeft zo'n bijzonder gevoel...
Ik speur altijd de omgeving af naar andere 9-5NG's. Ik zie er misschien eens per 3 weken tot eens per maand een andere. Geeft zo'n bijzonder gevoel...
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Ik MOET er trouwens van 12 tot 16u zijn. Lange zit. Maar leuk. Ik ken er niemand en ben tot nu toe alleen naar We Are Many We Are Saab geweest, maar toen wist ik nog niet eens vh bestaan vh forum af.
Waar ligt Bornem?
Waar ligt Bornem?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Bornem, België? Dan snap ik het.
-
Retep
- Geregistreerd lid
Ik dacht dat je via facebook iets had gepost over de auto extra oppoetsen voor de forumdag, of vergis ik mij.
ik weet niet hoeveel er in België verkocht zijn, maar ik kom er de laatste tijd bijna dagelijks tegen en wel degelijk andere.
Op de "We are many, we are Saab " dag was ik ook. En toen was het ook een eind rijden vanuit Bornem (België)
ik weet niet hoeveel er in België verkocht zijn, maar ik kom er de laatste tijd bijna dagelijks tegen en wel degelijk andere.
Op de "We are many, we are Saab " dag was ik ook. En toen was het ook een eind rijden vanuit Bornem (België)
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Klopt dat van FaceBook, maar met al die nicknames hier heb ik geen idee, wie ik "voor me heb". Zijn wij al FaceBook-vrienden?
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
moet je toch eens een rondje door het gooi maken. ik weet er zo al drie te staan: een zwarte in Bussum en een witte en een blauwe (ice blue?) in Huizen. plus wat ik dan 'in het wild' nog zie rijden...imdezwart schreef: Ik zie er misschien eens per 3 weken tot eens per maand een andere. Geeft zo'n bijzonder gevoel...
-
Retep
- Geregistreerd lid
Er is toch zo een groep van 9-5NG owners.
Ik ben een passieve facebookgebruikzr: ik hou ervan de ervaringen van andere saabrijders te lezen
Ik ben een passieve facebookgebruikzr: ik hou ervan de ervaringen van andere saabrijders te lezen
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
O, hier in Kennemerland rijden er ook minstens 5: een rode, donkergroene, een zilveren, een donkergrijze en ik met die van mij!
Maar ik zie ze haast nooit...
Maar ik zie ze haast nooit...
-
tecks
- Geregistreerd lid
Ik ben bang dat ik helaas op die dag al vier verplichtingen heb en dus niet aanwezig kan zijn.imdezwart schreef:Wie komt er nog meer met zijn 9-5 NG OP 11-5? Alleen N207 en ik?
(9-5NG tid Vector Exklusiv 2011)
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Je staat ook op de showcase dusimdezwart schreef:Ik MOET er trouwens van 12 tot 16u zijn.
-
christaero
- Donateur

En werli, sporthatch en ik ook. Wij rijden vanaf St. Job, via Breda, Rotterdam en Utrecht naar Ermelo. misschien een idee om samen te rijden?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Yep. Er moet nog gepoetst worden, derhalve... Jij ook? Met welk model?maxmink93 schreef:Je staat ook op de showcase dusimdezwart schreef:Ik MOET er trouwens van 12 tot 16u zijn.?