Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

2010-2012
Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 11:21

Wie komt er nog meer met zijn 9-5 NG OP 11-5? Alleen N207 en ik?


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 11:22

Afbeelding


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Retep
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Retep » za 04 mei, 2013 18:22

Ik had er graag bij geweest, maar ik moet meer dan twee uur rijden en om dan om 17.30 u. op een communiefeest in Bornem te zijn, wordt het bijzonder scherp. Tenzij iemand mijn auto ook een kleibehandeling wil geven :wink:

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 18:38

Hoezo? Klei jij je auto dan achteraf? ;-) Ach, wie weet komen we elkaar in de toekomst nog eens tegen...
Ik speur altijd de omgeving af naar andere 9-5NG's. Ik zie er misschien eens per 3 weken tot eens per maand een andere. Geeft zo'n bijzonder gevoel...


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 18:41

Ik MOET er trouwens van 12 tot 16u zijn. Lange zit. Maar leuk. Ik ken er niemand en ben tot nu toe alleen naar We Are Many We Are Saab geweest, maar toen wist ik nog niet eens vh bestaan vh forum af.
Waar ligt Bornem?


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 18:42

Bornem, België? Dan snap ik het.


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Retep
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Retep » za 04 mei, 2013 18:55

Ik dacht dat je via facebook iets had gepost over de auto extra oppoetsen voor de forumdag, of vergis ik mij.
ik weet niet hoeveel er in België verkocht zijn, maar ik kom er de laatste tijd bijna dagelijks tegen en wel degelijk andere.

Op de "We are many, we are Saab " dag was ik ook. En toen was het ook een eind rijden vanuit Bornem (België) :P

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 19:36

Klopt dat van FaceBook, maar met al die nicknames hier heb ik geen idee, wie ik "voor me heb". Zijn wij al FaceBook-vrienden?


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Gebruikersavatar
Jungleman
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Jungleman » za 04 mei, 2013 19:41

imdezwart schreef: Ik zie er misschien eens per 3 weken tot eens per maand een andere. Geeft zo'n bijzonder gevoel...
moet je toch eens een rondje door het gooi maken. ik weet er zo al drie te staan: een zwarte in Bussum en een witte en een blauwe (ice blue?) in Huizen. plus wat ik dan 'in het wild' nog zie rijden...

Retep
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Retep » za 04 mei, 2013 19:49

Er is toch zo een groep van 9-5NG owners.

Ik ben een passieve facebookgebruikzr: ik hou ervan de ervaringen van andere saabrijders te lezen

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » za 04 mei, 2013 21:36

O, hier in Kennemerland rijden er ook minstens 5: een rode, donkergroene, een zilveren, een donkergrijze en ik met die van mij!

Maar ik zie ze haast nooit...


Ingrid (9-5 NG Aero Exklusiv (2010)).

Gebruikersavatar
tecks
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door tecks » za 04 mei, 2013 21:42

imdezwart schreef:Wie komt er nog meer met zijn 9-5 NG OP 11-5? Alleen N207 en ik?
Ik ben bang dat ik helaas op die dag al vier verplichtingen heb en dus niet aanwezig kan zijn.

(9-5NG tid Vector Exklusiv 2011)

Gebruikersavatar
maxmink93
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door maxmink93 » za 04 mei, 2013 22:22

imdezwart schreef:Ik MOET er trouwens van 12 tot 16u zijn.
Je staat ook op de showcase dus :-)?

Gebruikersavatar
christaero
Donateur
Donateur

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door christaero » za 04 mei, 2013 23:15

En werli, sporthatch en ik ook. Wij rijden vanaf St. Job, via Breda, Rotterdam en Utrecht naar Ermelo. misschien een idee om samen te rijden?

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Hoeveel 9-5 NG's op 11-5?

Bericht door Lady9-5NG » zo 05 mei, 2013 10:35

maxmink93 schreef:
imdezwart schreef:Ik MOET er trouwens van 12 tot 16u zijn.
Je staat ook op de showcase dus :-)?
Yep. Er moet nog gepoetst worden, derhalve... Jij ook? Met welk model?

Plaats reactie