rotmaand

2010-2012
nako
Geregistreerd lid

rotmaand

Bericht door nako » vr 28 sep, 2012 17:36

eerder deze maand een scheurtje in het voorruit is het nu de voorbumper aan de beurt. Niet te geloven, ben zo zuinig op die bak.
Ik wilde hem even voor het weekend door de carwash halen (normaal die ik het met het handje, nu weet ik weer waarom).
Nonchalante medewerker ziet niet dat mijn banden niet goed in de geleider zit, ik rol er van af, zo in het apparaat. Gevolg, gat !!!! in mijn voorbumper en flink verwrongen. Kan wel janken. Gewauwel over de schuldvraag........enfin, dat zien we later wel.

Schadeherstelbedrijven allemaal net gesloten. Ben benieuwd of ze een aerobumper ergens kunnen scoren. Houd mijn hart vast.........

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: rotmaand

Bericht door millerman » vr 28 sep, 2012 17:38

Elferink had een keer een schadegeval met brand, weet niet of dat de voorbumper was of niet. Mocht het niet lukken met nieuwe onderdelen. Succes ermee in ieder geval, flink balen!

nako
Geregistreerd lid

Bericht door nako » vr 28 sep, 2012 18:30

Dank je vpoor het meedenken. Ik zal eerst maandag eens naar het schadeherstelbedrijf gaan....

Areyonga
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Areyonga » vr 28 sep, 2012 21:59

Saab parts zou die onderdelen toch nog wel moeten kunnen leveren...

Bij Elferink stonden destijds idd 2 ng's Een met voor en achter zware schade en idd een met brandschade voor, gewoon morgenochtend even bellen of die uberhaubt nog bruikbaar is. Maar zou gewoon van een nieuwe uitgaan.

N2024
Geregistreerd lid

rotmaand

Bericht door N2024 » vr 28 sep, 2012 22:25

Balen hoor Nako, ik hoop dat je 't snel weer gefixt hebt!

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » vr 28 sep, 2012 23:31

Kan me voorstellen dat je daar ziek van bent met zo'n auto! Zeker omdat de onderdelen niet het makkelijkst te krijgen zijn.

Skalare
Geregistreerd lid

Bericht door Skalare » vr 28 sep, 2012 23:37

Houdt moed.
Zo'n mooie auto wordt weer hersteld.
Straks rij je weer met plezier.

Even doorzetten.

groeten van Henk.

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » za 29 sep, 2012 10:01

Ja, dat is het enige spijtpunt dat ik heb na de aankoop, het gebrek aan onderdelen.

Hou de moed erin. Waar was die theorie dat ze nog 15 jaa in onderdelen dienden te voorzien :(

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » za 29 sep, 2012 11:54

Er zijn ook veel verschillen in die bumpers: met/zonder koplampsproeiers/parkeerass.
Wat heb jij er op zitten?

René.

nako
Geregistreerd lid

Bericht door nako » za 29 sep, 2012 19:13

Alles.......

rene
Geregistreerd lid

Bericht door rene » zo 30 sep, 2012 12:20

nako schreef:Alles.......
Op voorraad in Zweden

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » zo 30 sep, 2012 17:38

Dat lijkt me dan toch wel weer goed nieuws! :wink:

nako
Geregistreerd lid

Bericht door nako » zo 30 sep, 2012 19:15

Ik ga het echt hopen........eerst morgen maar eens naar het schadeherstelbedrijf en vanaf daar kijken we verder.

nako
Geregistreerd lid

Bericht door nako » ma 01 okt, 2012 21:00

Schade valt mee, is te repareren (als het moet)
Ook vernomen van Saab Tholen dat er nog 3300!! saab aero voorbumpers op voorraad liggen in Zweden (levertijd 4 dagen).
In herfstvakantie wordt ie gemaakt....

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » di 02 okt, 2012 18:52

Heb ook al een rotmaand. Gaatje in de voorbumper gereden, niet eens gemerkt maar ik moet iets van een steen geraakt hebben ofzo. Rij met deze auto sowieso al veel ekster en duiven aan en om het deze maand helemaal feest te maken is de zijruit ingeslagen en zijn mijn spullen uit de auto gestolen. Carglass bezwoer me overigens dat het leveren van een ruit geen enkel probleem is, dus ik houd wat dat betreft de moed er nog even in.

Plaats reactie