Pagina 1 van 1
Iemand ervaring met LPG in een NG9-5 V6 300 pk?
Geplaatst: vr 21 sep, 2012 11:11
door Style&Co
zoals topictitel al doet vermoeden: weet iemand of een nieuwe 9-5 aero 6 pitter/300 pk ook goed op lpg kan lopen? wat voor merk/type installatie zou hier geschikt voor zijn?
Re: Iemand ervaring met LPG in een NG9-5 V6 300 pk?
Geplaatst: vr 21 sep, 2012 11:19
door tanisha
vialle lpi moet dat bij kunnen sloffen met witte injectoren 6x 50pk witte injectoren = 300pk met donker-bruine injectoren 6x 65pk kom je zelfs op 390pk uit wat ruimte overlaat voor tuning
Re: Iemand ervaring met LPG in een NG9-5 V6 300 pk?
Geplaatst: vr 21 sep, 2012 12:45
door millerman
Zou geen probleem moeten zijn. Het is overigens hetzelfde blok als de Insignia OPC, dus misschien kun je daar ook op zoeken!
Re: Iemand ervaring met LPG in een NG9-5 V6 300 pk?
Geplaatst: za 22 sep, 2012 18:43
door nako
Ik heb navraag gedaan bij Prins en Vaille (leverancier/inbouwer in eindhoven). Van alletwee een nee. Is (nog) geen software voor. Dit heb ik gedaan direct nadat ik hem kocht, omdat ik beetje 'vreesde' voor hoog verbruik. Enkel over de laatste 15000 km 1:10 gescoord, terwijl ik flink doorrijdt. Vind ik netjes genoeg om inbouw te laten
Re: Iemand ervaring met LPG in een NG9-5 V6 300 pk?
Geplaatst: zo 23 sep, 2012 11:21
door Style&Co
heeft deze Opel Insignia OPC dezelfde motor en ecu?
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 4100000000" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier schijnt een ICOM 'anlage' in te liggen