Pagina 1 van 1
Winterbanden 9-5 NG
Geplaatst: vr 04 nov, 2011 17:57
door LansenW
Kan iemand mij de juiste winterbanden maat voor een 9-5 NG TiD160 geven.
Ik heb nu er nu de edge wielen onder staan, en wil graag een set winterbanden laten monteren op stalen velgen.
Kan dat enkel op de aandrijfwielen of moeten ze alle 4 vervangen worden?
Re: Winterbanden 9-5 NG
Geplaatst: ma 07 nov, 2011 0:26
door V6Aero
Sowieso altijd alle 4 doen, of niet. Anders krijg je een onvoorspelbaar weggedrag. Ik denk dat een telefoontje naar je dealer het snelst je vraag beantwoordt

Re: Winterbanden 9-5 NG
Geplaatst: ma 07 nov, 2011 2:28
door Funky Dude
Als je "even" zoekt op het forum is er ook een hoop (recente) info te vinden.
Re: Winterbanden 9-5 NG
Geplaatst: ma 07 nov, 2011 12:31
door Retep
Ik heb de Tid 160 pk in Vector uitvoering en ik heb daarbij de laatste centjes uitgegeven aan een tweede stel velgen met winterbanden. ("aanbieding bij de dealer) De ALU 100 met 225/50R 17 Michelin.
Re: Winterbanden 9-5 NG
Geplaatst: wo 23 nov, 2011 8:17
door jansen
Winterbanden set is ook te verkrijgen in 17inch staal.
Re: Winterbanden 9-5 NG
Geplaatst: wo 23 nov, 2011 9:33
door Retep
Volgens de dealer was die vorige maal bijzonder moeilijk verkrijgbaar en was het prijsverschil verwaarloosbaar
