Pagina 1 van 1

Automatische niveauregeling

Geplaatst: zo 21 aug, 2011 10:02
door t464120
Weet er iemand of de 9-5 automatische niveauregeling heeft? Dat wanneer je zwaar geladen bent of een lpg tank in de koffer hebt zitten de auto niet door zijn veren zakt. Bij de 9-3 is dit tegenwoordig standaard maar bij de 9-5 kan ik het nergens vinden.

Re: Automatische niveauregeling

Geplaatst: zo 21 aug, 2011 20:51
door Swedish_90
Volgens mij is het onderdeel van het XWD-systeem, net als bij de 9-3. Bij mijn weten is niveauregeling op de voorwielaangedreven 9-3's niet af-fabriek leverbaar.