Maargoed, om je vraag te beantwoorden: nee, ik heb nog nooit een moderne Saab bestuurd, ben dan ook een pauper
Testrit gehad met JAWEL !! de Nieuwe 9-5 AERO !!!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

@sjoerdk: ik zeg alleen wat ik denk te verwachten van een V6 op basis van het koppelverloop... het zou mijnsinziens best kunnen dat de V6 feitelijk gezien sneller is, maar minder sensatie/beleving heeft dan een viercilinder...
Maargoed, om je vraag te beantwoorden: nee, ik heb nog nooit een moderne Saab bestuurd, ben dan ook een pauper
-
MarioS
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
katja
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
Autorijden moet beleving zijn, daar gaat het om. Saab rijden ook. Als de 9-5 dat teweeg brengt, dan is dat een super bericht. Als de ts'er het gevoel krijgt weggeknald te worden en hoge bochtsnelheden kan bereiken, heerlijk toch?
Ik heb in redelijk snelle auto's gereden, maar hoe de 9-3 coupe accelereert en de rest van de concurrenten wegfluit (letterlijk) met die HPT.. en dat in 1998. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Hij is weliswaar lang niet de allersnelste, maar mijn beleving is positief.
Ongetwijfeld zal een Audi A6 met een V8 sneller zijn, tov de Aero 9-5, maar who cares?
Ik heb in redelijk snelle auto's gereden, maar hoe de 9-3 coupe accelereert en de rest van de concurrenten wegfluit (letterlijk) met die HPT.. en dat in 1998. Ik kan er geen genoeg van krijgen. Hij is weliswaar lang niet de allersnelste, maar mijn beleving is positief.
Ongetwijfeld zal een Audi A6 met een V8 sneller zijn, tov de Aero 9-5, maar who cares?
-
katja
- Geregistreerd lid
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
nove mille
- Geregistreerd lid
-
katja
- Geregistreerd lid
nove mille schreef:'t Klinkt onbeduidend, maar ik kan nog altijd genieten van het geluid en de push van de ocharme 150 pk in m'n sloep. Goed opgewarmd eens doorgaan tot net aan het rooie streepje... woehoe. Als ik straks nog iets leesbaar uit de pen krijg, geef ik nog een verslagje van de testrit met de nieuwe 9-5.
-
De Teng
- Geregistreerd lid
-
nove mille
- Geregistreerd lid