Wat zou je dan graag zien Barboer? Dit geeft in ieder geval aan dat ze weer kunnen varieren met de dash lay-ins. Dus mss komt er ook wel weer houtfineer ofzo. Als ze maar niet weer dat diarree kleurige hout gaan makenBarboer schreef:Het ziet er weer carbonnerig uit.
Waar blijft dat mooie dashboard???
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Waar blijft dat mooie dashboard???
-
Henk-Jan
- Donateur

Hout viel al te kiezen (op de configurator althans) sinds halfweg 2010 ofzo.
-
harteman
- Donateur

Maar dat is op de Vector en volgens mij het deel rond de pook. Heeft geen betrekking op het dashboard zelf (correct me if I'm wrong).
Groet,
Harteman
Groet,
Harteman
-
cavok
- Donateur

Vind het "hout" ook veel mooier.Barboer schreef:
Het ziet er weer carbonnerig uit.
Wat zou je dan graag zien Barboer? Dit geeft in ieder geval aan dat ze weer kunnen varieren met de dash lay-ins. Dus mss komt er ook wel weer houtfineer ofzo. Als ze maar niet weer dat diarree kleurige hout gaan maken
In mijn cabrio zat ook "carbon" en heb er maximaal 2 weken tegenaan kunnen kijken voordat ik er depressief van werd en het verving door hout. En hout is idd meestal bruin.
-
Henk-Jan
- Donateur

De afbeelding laat zien dat er een randje hout aanwezig is, is tenminste al iets:harteman schreef:Maar dat is op de Vector en volgens mij het deel rond de pook. Heeft geen betrekking op het dashboard zelf (correct me if I'm wrong).
Groet,
Harteman

-
tanisha
- Geregistreerd lid
das een begin!
maar er kan nog veel meer hout in! 
-
Henk-Jan
- Donateur

Ik vind dit al heel erg mooi en ik vraag mij af of een volledig houten dash niet wat te veel wordt.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
kijk maar naar jaguar en rolls-royce daar kan ook nooit genoeg hout in zitten! 
-
Barboer
- Donateur (6x)

Ik vind dat carbon zo ontzettend fout in een auto als deze, want meer iets voor de tjoeningbrigade. Gewrapte spiegeltjes en dat soort onderdelen. In een auto als deze moet een keur aan hout (van licht tot donker hout, diarree kleurig hoeft van mij niet), met het oog op de oude link met de vliegtuigen is geborsteld of anderszins bewerkt alu of RVS ook mooi, maar ook die typische matte grijzige leverkleur die je in cockpits aantreft zou grappig zijn als accent, liefst met zichtbare schroefkoppen.tecks schreef:Wat zou je dan graag zien Barboer? Dit geeft in ieder geval aan dat ze weer kunnen variëren met de dash lay-ins. Dus mss komt er ook wel weer houtfineer ofzo. Als ze maar niet weer dat diarree kleurige hout gaan makenBarboer schreef:Het ziet er weer carbonnerig uit.
Het mag best een beetje frivool, maar dan wel origineel, en dat is een carbonwrap al lang niet (meer)
-
renaat mattheus
- Geregistreerd lid
Voor mij geen hout, maar liever geborsteld alu/RVS. Maar de gustibus etc...
Al moet ik zeggen: onlangs reed ik met een 9-5 NG en het standaard 'zwart plastiek' viel eigenlijk al bij al nog mee.
Al moet ik zeggen: onlangs reed ik met een 9-5 NG en het standaard 'zwart plastiek' viel eigenlijk al bij al nog mee.
-
cavok
- Donateur

Ha, wat dacht je hier van, da's pas "diarree-kleurig". Dit "Bruin" heeft Boeing gebruikt voor de B747 en B767 vanaf eind jaren '80 tot een paar jaar geleden.typische matte grijzige leverkleur die je in cockpit
(Zogenaamd rustgevend)

-
V6Aero
- Donateur (4x)

Krijgen we dan ook stoelen met van die heerlijke vachtjes?