Firmware update E800 beschikbaar, HET WERKT
-
lier
- Geregistreerd lid
Re: Firmware update E800 beschikbaar, HET WERKT
heb het er ook op zitten. service vd dealer. vorige versie had ik overigens nergens last van. niet Belgie issue, klok of opstarten met zelfde song.
-
gudmundje
- Donateur

Update gedaan.
Probleem met Ipod en terugkeren naar is opgelost. Navigatie heeft geen geheugenverlies meer.
Heb wel smartphone moeten heropstarten want die wou eerst absoluut niet meer koppelen via bluetooth
Kan niet wachten tot het terug zomeruur wordt
Probleem met Ipod en terugkeren naar is opgelost. Navigatie heeft geen geheugenverlies meer.
Heb wel smartphone moeten heropstarten want die wou eerst absoluut niet meer koppelen via bluetooth
Kan niet wachten tot het terug zomeruur wordt
-
mauribits
- Geregistreerd lid
sinds kort in het bezit van een 9-5NG en ik heb ook de update gedaan gedaan, bij mij werkt het prima, ik heb alleen wat andere problemen dat ik niet meer kan instellen qua comfortfuncties dan, wellicht een bezoekje aan de garage brengen. heeft iemand een idee of er nog andere firmware is die aangepast dienst te worden, mijn spiegels klappen niet automatisch, ook bij achteruit rijden gaat de spiegel niet in de "stoeprandmodus" en in krijg niet in beeld hoever ik nog kan als ik achteruit ga. heeft iemand hier ervaring mee.
ik heb overigens een 9-5 NG 2.0TiD vector uitvoering.
ik heb overigens een 9-5 NG 2.0TiD vector uitvoering.
-
EricH
- Donateur (2x)

Je bent niet de eerste die dit mist. Ik ook, helaas.
Deze comfort functies zijn volgens de WIS alleen beschikbaar als je stoelen met geheugen functie hebt.
Deze comfort functies zijn volgens de WIS alleen beschikbaar als je stoelen met geheugen functie hebt.
-
EricH
- Donateur (2x)

Ik blijf blij met deze update. De navigatie werkt nu zoals je mag verwachten en ook de zomertijd blijft zomertijd. Fijn dat deze beschikbaar is gekomen.
-
kochje
- Donateur (5x)

Ik heb een 9-5NG van 2012 (VIN xxxC4000012) en heb nooit de hier beschreven problemen gehad. Zou deze laatste reeks die werd gebouwd al een betere firmware hebben geregen?
-
Retep
- Geregistreerd lid
Ik had ook nog niet veel van die problemen gehad,, maar ik had al genoeg kwaaltjes bij de NG9-5.
Als er nu toch maar iemand de nieuwe kaarten kon overzetten, dan waren we gerust voor enige tijd
Als er nu toch maar iemand de nieuwe kaarten kon overzetten, dan waren we gerust voor enige tijd
-
Retep
- Geregistreerd lid
Sinds de update is er vandaag voor het eerst in jaren iets terug verschen: service stuuslot! 
-
LAJET
- Donateur

Oei, das jammer om te horen. Al heeft dat niets met de update te maken, E800 heeft alleen maar effect op het infotainment systeem.
Batterij even afkoppelen lost het probleem met stuurslot even tijdelijk op dacht ik...
Batterij even afkoppelen lost het probleem met stuurslot even tijdelijk op dacht ik...
-
Retep
- Geregistreerd lid
De laatste maal hebben ze inderdaad de batterij losgekoppeld
-
jansen
- Donateur (7x)

Bij dit soort dingen is de juiste volgorde altijd, heb ik de allerlaatste aansturingssoftware en bij terug komende storingen, het betreffende component vervangen.iets terug verschen: service stuuslot!
-
Retep
- Geregistreerd lid
Ik heb steeds de software laten aanpassen waar het kon. Bovendien is de module toen ook vervangen.
Is er een recente aanpassing geweest van die software?
Is er een recente aanpassing geweest van die software?