Firmware update E800 beschikbaar, HET WERKT

2010-2012
lier
Geregistreerd lid

Re: Firmware update E800 beschikbaar, HET WERKT

Bericht door lier » wo 24 feb, 2016 17:38

heb het er ook op zitten. service vd dealer. vorige versie had ik overigens nergens last van. niet Belgie issue, klok of opstarten met zelfde song.

gudmundje
Donateur
Donateur

Bericht door gudmundje » vr 26 feb, 2016 17:49

Update gedaan.
Probleem met Ipod en terugkeren naar is opgelost. Navigatie heeft geen geheugenverlies meer.
Heb wel smartphone moeten heropstarten want die wou eerst absoluut niet meer koppelen via bluetooth

Kan niet wachten tot het terug zomeruur wordt :-)

mauribits
Geregistreerd lid

Bericht door mauribits » ma 29 feb, 2016 15:40

sinds kort in het bezit van een 9-5NG en ik heb ook de update gedaan gedaan, bij mij werkt het prima, ik heb alleen wat andere problemen dat ik niet meer kan instellen qua comfortfuncties dan, wellicht een bezoekje aan de garage brengen. heeft iemand een idee of er nog andere firmware is die aangepast dienst te worden, mijn spiegels klappen niet automatisch, ook bij achteruit rijden gaat de spiegel niet in de "stoeprandmodus" en in krijg niet in beeld hoever ik nog kan als ik achteruit ga. heeft iemand hier ervaring mee.

ik heb overigens een 9-5 NG 2.0TiD vector uitvoering.

EricH
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door EricH » ma 29 feb, 2016 16:10

Je bent niet de eerste die dit mist. Ik ook, helaas.

Deze comfort functies zijn volgens de WIS alleen beschikbaar als je stoelen met geheugen functie hebt.

EricH
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door EricH » wo 06 apr, 2016 10:33

Ik blijf blij met deze update. De navigatie werkt nu zoals je mag verwachten en ook de zomertijd blijft zomertijd. Fijn dat deze beschikbaar is gekomen.

kochje
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door kochje » do 07 apr, 2016 12:04

Ik heb een 9-5NG van 2012 (VIN xxxC4000012) en heb nooit de hier beschreven problemen gehad. Zou deze laatste reeks die werd gebouwd al een betere firmware hebben geregen?

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » do 07 apr, 2016 12:36

Ik had ook nog niet veel van die problemen gehad,, maar ik had al genoeg kwaaltjes bij de NG9-5.

Als er nu toch maar iemand de nieuwe kaarten kon overzetten, dan waren we gerust voor enige tijd

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » vr 08 apr, 2016 20:39

Sinds de update is er vandaag voor het eerst in jaren iets terug verschen: service stuuslot! ;-(+

LAJET
Donateur
Donateur

Bericht door LAJET » di 12 apr, 2016 21:35

Oei, das jammer om te horen. Al heeft dat niets met de update te maken, E800 heeft alleen maar effect op het infotainment systeem.
Batterij even afkoppelen lost het probleem met stuurslot even tijdelijk op dacht ik...

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » di 12 apr, 2016 21:37

De laatste maal hebben ze inderdaad de batterij losgekoppeld

jansen
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door jansen » wo 13 apr, 2016 7:17

iets terug verschen: service stuuslot! ;-(+
Bij dit soort dingen is de juiste volgorde altijd, heb ik de allerlaatste aansturingssoftware en bij terug komende storingen, het betreffende component vervangen.

Retep
Geregistreerd lid

Bericht door Retep » wo 13 apr, 2016 8:01

Ik heb steeds de software laten aanpassen waar het kon. Bovendien is de module toen ook vervangen.

Is er een recente aanpassing geweest van die software?

Plaats reactie