Gewijzigd: Minimeet Nijmegen woensdagavond 14 oktober
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Gewijzigd: Minimeet Nijmegen woensdagavond 14 oktober
Bij Cosmic en mij is het idee ontstaan om een meeting in het Nijmeegse te organiseren. En organiseren wil zoveel zeggen als een datum prikken, locatie en tijd en dit kenbaar te maken. Gewoon een ouderwetse bandenschopmeeting op een dubieus parkeerterrein.
Wat: ouderwetse meeting
Wanneer: woensdag 7 oktober 2009
Hoe laat: vanaf 19:00 uur
Waar: parkeerterrein hockeyclub Union, langs de Rijksweg tussen Nijmegen en Malden
Waarom bij Union? Dat ligt toch net buiten de gemeentegrenzen? Ja dat klopt, maar het is makkelijk te bereiken voor iedereen uit de regio en het parkeerterrein is vrij toegankelijk en 's avonds verlicht. En dat is in deze tijd wel een pré.
Dus wie komt er komende woensdagavond even ouwehoeren en kijken naar Saabs?
Zie jullie graag verschijnen.
Gr
Thomas
Deelnemerslijst tot nu toe:
1. De Flok 9-3 2.0t SE Hirsch
2. Cosmic 9-3 Aero[/b]
Wat: ouderwetse meeting
Wanneer: woensdag 7 oktober 2009
Hoe laat: vanaf 19:00 uur
Waar: parkeerterrein hockeyclub Union, langs de Rijksweg tussen Nijmegen en Malden
Waarom bij Union? Dat ligt toch net buiten de gemeentegrenzen? Ja dat klopt, maar het is makkelijk te bereiken voor iedereen uit de regio en het parkeerterrein is vrij toegankelijk en 's avonds verlicht. En dat is in deze tijd wel een pré.
Dus wie komt er komende woensdagavond even ouwehoeren en kijken naar Saabs?
Zie jullie graag verschijnen.
Gr
Thomas
Deelnemerslijst tot nu toe:
1. De Flok 9-3 2.0t SE Hirsch
2. Cosmic 9-3 Aero[/b]
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
Cosmic
- Geregistreerd lid
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Ik moet het nog even zien, heb tot 18:15 een toets dan om 18:30 de trein 19:00 in Nijmegen dan nog naar huis fietsen (of naar Union) dus voor 19:30 ben ik er zeker niet en dan moet ik nog eten!
Ik ga morgen na school even die naafmoer aandraaien (als dat kan, hopelijk wel) en dan even een stukje rijden om te zien of het geluid weg is.
Dan kom ik gewoon met de auto en ben ik er alsnog rond half 8 denk ik (files en die rommel).
Ik ga morgen na school even die naafmoer aandraaien (als dat kan, hopelijk wel) en dan even een stukje rijden om te zien of het geluid weg is.
Dan kom ik gewoon met de auto en ben ik er alsnog rond half 8 denk ik (files en die rommel).
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
-
Krizzie
- Donateur (3x)

-
Krizzie
- Donateur (3x)