Helaas ben ik zelf niet in de gelegenheid om te komen.
20081004 - Mistlamp Montage Meeting
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
En ik ben best bereid, indien er meerdere mensen de bedrading hiervoor aangelegd willen hebben om daar
nog eens een soort van minimeeting voor te gaan organiseren-te laten organiseren, maar daarbij geldt
dan ook dat ik dan graag zie dat een en ander voorbereid is, zoals onder andere het verwijderen van het
knieschot.
En een fotorepportage van Berry zal uiteraard ook de nodige hulp op kunnen leveren in een ander topic,
maar dan lijkt mij het subforum "Handleidingen" het meest geschikt om die dan te gaan plaatsen.
nog eens een soort van minimeeting voor te gaan organiseren-te laten organiseren, maar daarbij geldt
dan ook dat ik dan graag zie dat een en ander voorbereid is, zoals onder andere het verwijderen van het
knieschot.
En een fotorepportage van Berry zal uiteraard ook de nodige hulp op kunnen leveren in een ander topic,
maar dan lijkt mij het subforum "Handleidingen" het meest geschikt om die dan te gaan plaatsen.
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
paulzee
- Geregistreerd lid
-
Svenska
- Geregistreerd lid
Mistlampen monteren
Ik wil ook graag mistlampen monteren op mijn 900 classic, maar wie kan me helpen aan een foto of tekeningetje van de montage beugels. Ik heb nog niet helemaal door hoe ze bevestigd worden. Aan de bumper, aan de sleepogen??
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
-
jelger
- Geregistreerd lid
-
Reub
- Geregistreerd lid
Re: Mistlampen monteren
Beslist niet doen, die zijn daar niet voor bedoeld.Svenska schreef: Aan de bumper, aan de sleepogen??
Mijn 900 had al steuntjes toen ik 'm kocht, maar ik weet niet of dat origineel is.
Bij de 9-3 heb je in de voorbumper/spoiler uitsparingen achter roostertjes. Dat is bij die voiture de plek voor breedstralers.
Binnenkort komt een hele stap-voor-stap fotoshoot aangaande dit onderwerp in de rubriek reparatiehandleidingen.