Orde in de chaos
-
ervani
- Geregistreerd lid
Orde in de chaos
Orde in de Chaos is misschien een beetje te kort door de bocht omschreven. Maar de kalender met meetings staat wel erg vol. Overal worden er meetings georganiseerd. Is het verstandig om eens te kijken of we een beetje structuur in de evenementen kunnen brengen? Ik kan mij voorstellen dat de 'community' meer heeft aan twee a drie goede evenementen per jaar dan aan elke maand ergens een bijeenkomst.
Zijn er suggesties om de boel een beetje gestructueerd te krijgen? Ik denk dat het bijvoorbeeld al een grote verbetering zal zijn als er op dit forum een agenda komt waarop je in één oogopslag een goed overzicht hebt. En daarnaast is het misschien een idee als een aantal organisatoren van verschillende evenementen eens gaan kijken of bepaalde meetings en dergelijke samengevoegd kunnen worden.
Zijn er suggesties om de boel een beetje gestructueerd te krijgen? Ik denk dat het bijvoorbeeld al een grote verbetering zal zijn als er op dit forum een agenda komt waarop je in één oogopslag een goed overzicht hebt. En daarnaast is het misschien een idee als een aantal organisatoren van verschillende evenementen eens gaan kijken of bepaalde meetings en dergelijke samengevoegd kunnen worden.
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
verde900
- Donateur

-
Sander
- Forum Admin
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Super initiatief...Sander schreef:Er komt binnenkort een kalender voor Saabevenementen (SF, SCN en anderen) op het Saabforum.
Sander
Is dat een add in in het bestaande phpBB platform, of ga je misschien over naar een ander?? (omdat ik meen te heben gezien dat Simple MAchines Forum software die optie standaard heeft)
-
Sander
- Forum Admin
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Mooi mooi mooi, ontwikkelingen zijn goed, en dat de basis (het forum) behouden blijft is alleen maar goed. Volgens mij heeft het mercedes-forum een vergelijkbare opzet, met een agenda, een chat en wat lollige foto dingetjes.
Mijn idee: Maak het niet te gek, het karakter van dit forum (en zijn gebruikers) wordt vooral bepaald dor de inhoud, niet de gadgets.
Mijn idee: Maak het niet te gek, het karakter van dit forum (en zijn gebruikers) wordt vooral bepaald dor de inhoud, niet de gadgets.
-
ervani
- Geregistreerd lid
Nog steeds vind ik het moeilijk om een goed overzicht te krijgen van alle evenementen, meetings, toertochten etc.
Sommige meetings worden afgezegd, andere aangepast (datum) etc. etc.
Kan er niet een aparte topic geopend worden waarin alleen de moderators berichten plaatsen? in deze topic kan dan een duidelijk overzicht gemaakt worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en dat is zonde omdat er mensen zijn die vol enthousiasme 'iets' proberen te organiseren.
Er zijn ook php fora waar standaard een kalender functie in zit, is dat geen optie voor dit forum? Nogmaals het lijkt mij verstandig als een dergelijke kalender bijgehouden wordt door een van de moderators.
Sommige meetings worden afgezegd, andere aangepast (datum) etc. etc.
Kan er niet een aparte topic geopend worden waarin alleen de moderators berichten plaatsen? in deze topic kan dan een duidelijk overzicht gemaakt worden. Ik zie door de bomen het bos niet meer, en dat is zonde omdat er mensen zijn die vol enthousiasme 'iets' proberen te organiseren.
Er zijn ook php fora waar standaard een kalender functie in zit, is dat geen optie voor dit forum? Nogmaals het lijkt mij verstandig als een dergelijke kalender bijgehouden wordt door een van de moderators.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Die komt er dus al
Geduld is een schone zaak.
Overigens, wij Saabrijders zijn met onze kleine aantallen (relatief t.o.v. andere automerken) toch maar mooi groter dan het Mercedes forum
.
Zie hier:
De vele Mercedes-taxi's bevestigen dit beeld wel een beetje alhoewel ik het zelf mooie wagens vind.
Hahaha!
groeten,
Lennard
Overigens, wij Saabrijders zijn met onze kleine aantallen (relatief t.o.v. andere automerken) toch maar mooi groter dan het Mercedes forum
Zie hier:
Misschien is Saab dus wel meer een liefhebbersmerk dan Mercedesmercedesforum.nl schreef:We hebben 4901 geregistreerde gebruikers
Zou Mercedes dan toch een merk voor armoedzaaiers zijn?mercedesforum.nl schreef:nieuwste gebruiker is beunhaas
Hahaha!
groeten,
Lennard