Meeting Midden Nederland, MLM, (zondag 2 september)
-
ervani
- Geregistreerd lid
Meeting Midden Nederland, MLM, (zondag 2 september)
Voordat ik met vol enthousiasme ga beginnen met het organiseren van een meeting wil ik eerst een beetje polsen of er interesse is:
- Meeting Midden Nederland, voorstel locatie Militaire Luchtvaart Museum (Soesterberg), Saab is naast auto's natuurlijk ook luchtvaart. Er staat in Soesterberg welliswaar geen Saab vliegmachine maar wel genoeg ander spul met vleugels.
- Een goed georganiseerde fotoshoot regelen.
Andere voorstellen voor dingen die eventueel geregeld/georganiseerd kunnen worden?
Ik heb overigens nog geen contact opgenomen met de locatie, maar het museum is gratis te bezoeken en er is een groot parkeerterrein.
En als er toch behoefte is aan een Saab met vleugels kan ik informeren bij het Aviodrome in Lelystad. Toegang tot het Aviodrome is echter niet gratis, maar in het verleden heb ik daar al evenementen georganiseerd en dus valt er waarschijnlijk wel wat te regelen. Als we daar iets gaan organiseren kan ik sowieso een extra-tje regelen: Bijvoorbeeld een vliegles met een aanzienlijke korting.
Graag feedback, datum moet overigens nog nader bepaald worden en is afhankelijk van de interesse voor een dergelijke meeting.
- Meeting Midden Nederland, voorstel locatie Militaire Luchtvaart Museum (Soesterberg), Saab is naast auto's natuurlijk ook luchtvaart. Er staat in Soesterberg welliswaar geen Saab vliegmachine maar wel genoeg ander spul met vleugels.
- Een goed georganiseerde fotoshoot regelen.
Andere voorstellen voor dingen die eventueel geregeld/georganiseerd kunnen worden?
Ik heb overigens nog geen contact opgenomen met de locatie, maar het museum is gratis te bezoeken en er is een groot parkeerterrein.
En als er toch behoefte is aan een Saab met vleugels kan ik informeren bij het Aviodrome in Lelystad. Toegang tot het Aviodrome is echter niet gratis, maar in het verleden heb ik daar al evenementen georganiseerd en dus valt er waarschijnlijk wel wat te regelen. Als we daar iets gaan organiseren kan ik sowieso een extra-tje regelen: Bijvoorbeeld een vliegles met een aanzienlijke korting.
Graag feedback, datum moet overigens nog nader bepaald worden en is afhankelijk van de interesse voor een dergelijke meeting.
-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
Probeer a.u.b. rekening te houden met meetings die nu reeds in de planning zijn. Het zou niet leuk zijn als reeds geplande meetings veel minder deelnemers krijgen omdat er een "concurrerende" meeting op eenzelfde datum (of erg in de buurt) wordt gehouden.
15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen
18-19 Augustus - Alphen a/d Maas (locatie nog enigzins onder voorbehoud, maar de organisatie is in volle gang)
Sander
15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen
18-19 Augustus - Alphen a/d Maas (locatie nog enigzins onder voorbehoud, maar de organisatie is in volle gang)
Sander
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
juni en juli (dus) nog vrij ..Sander schreef:Probeer a.u.b. rekening te houden met meetings die nu reeds in de planning zijn. Het zou niet leuk zijn als reeds geplande meetings veel minder deelnemers krijgen omdat er een "concurrerende" meeting op eenzelfde datum (of erg in de buurt) wordt gehouden.
15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen
Sander
-
edwardk
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

Lijkt mij leuk. Hou mij op dehoogte ajb via PB.900 SE C schreef:juni en juli (dus) nog vrij ..Sander schreef:Probeer a.u.b. rekening te houden met meetings die nu reeds in de planning zijn. Het zou niet leuk zijn als reeds geplande meetings veel minder deelnemers krijgen omdat er een "concurrerende" meeting op eenzelfde datum (of erg in de buurt) wordt gehouden.
15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen
Sander
-
Rutger
- Geregistreerd lid
-
9900
- Donateur