Meeting Midden Nederland, MLM, (zondag 2 september)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
ervani
Geregistreerd lid

Meeting Midden Nederland, MLM, (zondag 2 september)

Bericht door ervani » do 08 mar, 2007 22:05

Voordat ik met vol enthousiasme ga beginnen met het organiseren van een meeting wil ik eerst een beetje polsen of er interesse is:

- Meeting Midden Nederland, voorstel locatie Militaire Luchtvaart Museum (Soesterberg), Saab is naast auto's natuurlijk ook luchtvaart. Er staat in Soesterberg welliswaar geen Saab vliegmachine maar wel genoeg ander spul met vleugels.

- Een goed georganiseerde fotoshoot regelen.

Andere voorstellen voor dingen die eventueel geregeld/georganiseerd kunnen worden?

Ik heb overigens nog geen contact opgenomen met de locatie, maar het museum is gratis te bezoeken en er is een groot parkeerterrein.

En als er toch behoefte is aan een Saab met vleugels kan ik informeren bij het Aviodrome in Lelystad. Toegang tot het Aviodrome is echter niet gratis, maar in het verleden heb ik daar al evenementen georganiseerd en dus valt er waarschijnlijk wel wat te regelen. Als we daar iets gaan organiseren kan ik sowieso een extra-tje regelen: Bijvoorbeeld een vliegles met een aanzienlijke korting.

Graag feedback, datum moet overigens nog nader bepaald worden en is afhankelijk van de interesse voor een dergelijke meeting.

pistolp71
Geregistreerd lid

Bericht door pistolp71 » do 08 mar, 2007 22:47

Leuk initiatief! Indien tijdstip goed, kun je op mij rekenen!

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » do 08 mar, 2007 23:13

Om de hoek, dus als ik in het land ben, ben ik er bij 8)

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » vr 09 mar, 2007 1:16

Goed plan.
Als de datum/tijdstip uitkomt ben ik van de partij.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » vr 09 mar, 2007 10:24

Zeker weten!!! Goed plan

Grt,
Bram

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » vr 09 mar, 2007 16:45

Count me in!!

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » vr 09 mar, 2007 17:32

Probeer a.u.b. rekening te houden met meetings die nu reeds in de planning zijn. Het zou niet leuk zijn als reeds geplande meetings veel minder deelnemers krijgen omdat er een "concurrerende" meeting op eenzelfde datum (of erg in de buurt) wordt gehouden.

15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen
18-19 Augustus - Alphen a/d Maas (locatie nog enigzins onder voorbehoud, maar de organisatie is in volle gang)

Sander

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » vr 09 mar, 2007 19:52

Natuurlijk blijf ik uit de buurt van de andere meetings, ik zal altijd rekening houden met de agenda. Er staat overigens nog helemaal geen datum in de planning. Dit is slechts een eerste inventarisatie. Dus wees allen gerust de data die reeds in de planning staan zal ik niet in de weg gaan zitten!

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » za 10 mar, 2007 21:36

Leuk, ik ben van de partij.

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » za 10 mar, 2007 22:00

leuk! Mits datum past uiteraard.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » za 10 mar, 2007 22:34

Sander schreef:Probeer a.u.b. rekening te houden met meetings die nu reeds in de planning zijn. Het zou niet leuk zijn als reeds geplande meetings veel minder deelnemers krijgen omdat er een "concurrerende" meeting op eenzelfde datum (of erg in de buurt) wordt gehouden.

15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen
18-19 Augustus - Alphen a/d Maas (locatie nog enigzins onder voorbehoud, maar de organisatie is in volle gang)

Sander
juni en juli (dus) nog vrij ..

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » za 10 mar, 2007 23:08

lekker dicht bij , kan het op de fiets af :wink: (is geen Saab fiets), als datum uitkomt ben ik er zeker bij met de Saab.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » zo 11 mar, 2007 0:02

900 SE C schreef:
Sander schreef:Probeer a.u.b. rekening te houden met meetings die nu reeds in de planning zijn. Het zou niet leuk zijn als reeds geplande meetings veel minder deelnemers krijgen omdat er een "concurrerende" meeting op eenzelfde datum (of erg in de buurt) wordt gehouden.

15 April - Groningen
13 Mei - Scheveningen

Sander
juni en juli (dus) nog vrij ..
Lijkt mij leuk. Hou mij op dehoogte ajb via PB.

Rutger
Geregistreerd lid

Bericht door Rutger » zo 11 mar, 2007 2:19

Om de hoek, dus als datum goed is ben ik er zeker bij! Waarschijnlijk met 2 Saabs.

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » zo 11 mar, 2007 2:45

Leuk plan, ook vanuit Rotterdam ook goed te doen, alleen met welke auto zal ik komen de 900 of de 9000, in rosmalen met de 9000 dus dan waarschijnlijk met de 900S lpt scarabeegroen.

Plaats reactie