Pagina 1 van 1
Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 0:58
door Gårdarket
Aanstaande zondag is het Vaderdag en dan is er ook weer de "bekende" koffieklets van SCN in Markelo. Gaan er nog meer die kant op voor wat gezelligheid en mooie Saabs?
Voor mij een thuiswedstrijd, én ik ben vrij, dus ik kan eigenlijk niet overslaan

Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 14:41
door veenaalt
Ben wel van plan om te gaan. Komen uit Aalten;.
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 15:41
door scancaep
Zijn er bepaalde tijden waar tussen dit plaats heeft?
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 15:44
door Gårdarket
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 16:41
door turbopilot
Misschien komen we wel op de fiets
Heeft mijn vrouw ook haar pleziertje
Ik zie net op de poster dat het een Saab moet zijn

Nu heeft mij broer nog een Saab fiets , maar dat is gee E bike 🫣
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 16:53
door Tissa
Ik ben er ook, maar op de site staat 11 tot 13
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: vr 19 jun, 2026 17:44
door Gårdarket
Van 11u00 tot 13u00 is het volgens de site "aanvang", meeting zelf tussen 10u00 en 17u00. Inderdaad wel een beetje verwarrend

Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: zo 21 jun, 2026 16:27
door turbopilot
Was best wel druk, gezellig en top geregeld

Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: ma 22 jun, 2026 8:49
door Gårdarket
Zelf niet zo lang geweest. Het zal wel door de warmte komen maar de meeste bleven hangen onder de parasols op het terras. Zelf vind ik het juist leuk om wat eigenaren naast de auto te spreken. Daar was dit keer wat minder sprake van.
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: ma 22 jun, 2026 18:41
door Tissa
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: di 23 jun, 2026 15:53
door Gårdarket
De mijne is een klein beetje te zien op de een na laatste foto van jou. De eerste van links.
Re: Koffieklets De Poppe
Geplaatst: di 23 jun, 2026 17:15
door veenaalt