Pagina 1 van 11

Saabmeet 27 september 2023 Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: ma 28 mar, 2022 20:44
door N2024
Net als vorige keren willen we op Woensdag avond 27 september 2023 as. weer een Saabmeet organiseren hier op het vliegveld in Arnemuiden. Aanvang 18:00u. Opzet more or less hetzelfde als vorige keren. Alleen dachten we dat het leuk zou zijn als we met zijn allen wat mee nemen zodat we een bbq of zo samen kunnen doen. We hebben een prachtig restaurant hoor, daar niet van. Dus wie daar wilt eten prima.

Hier onder linkjes van vorige keren;

meet-saab-midden-zeeland-2012

meet-saab-midden-zeeland-2013

https://flying-dutchman-rudy.blogspot.c ... eland.html

Deelnemers:

N2024 (met de PH-ABM)
Nassim de Jong (met zijn nieuwe Grumman)
Fred64
Werli
Evo ovb
Sonab ovb

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: ma 28 mar, 2022 20:58
door MVE
Klinkt leuk, gave locatie ook… Zet mij er maar bij. :)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: ma 28 mar, 2022 21:20
door N2024
Done

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: ma 28 mar, 2022 21:22
door Sonab
Yes, zin in!

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 11:29
door Vyv
Vyv staat er bij, onder voorbehoud (is werkdag voor mij).

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 12:24
door ghulst
Ik ga het proberen. :) Ik heb de tijd gereserveerd in mijn agenda. Kan het nog niet 100% beloven, maar ik doe mijn best. ;)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 12:25
door harolddevries
Ik probeer er ook te zijn. Maar ook onder voorbehoud (werk).

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 13:08
door evo
Alweer een poosje geleden dat ik daar gevlogen heb. Goede reden om weer langs te komen! Ik weet niet of ik 1800 haal, maar zet mij er maar bij!

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 14:46
door DV 9-3
ghulst schreef:
di 29 mar, 2022 12:24
Ik ga het proberen. :) Ik heb de tijd gereserveerd in mijn agenda. Kan het nog niet 100% beloven, maar ik doe mijn best. ;)
Ik ook!

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 19:41
door Sonab
Mijn zoon Matthias gaat ook proberen erbij te zijn met z'n 9-3og cabrio

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 19:49
door ghulst
DV 9-3 schreef: Ik ook!
Maar wat ga je dan meenemen? ;)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 19:53
door DV 9-3
Ik dènk de MCY Viggen..

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 19:57
door ghulst
Oh, dan moeten we even een rondje vergelijken. ;)

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 20:07
door DV 9-3
Shit...😂

Re: Saabmeet Vliegveld Midden Zeeland

Geplaatst: di 29 mar, 2022 20:30
door AlbertR
Ik ga proberen erbij te zijn maar geef geen garantie ivm werk 😉