gisteren 900 meeting in Huizen?
-
op
- Donateur (4x)

gisteren 900 meeting in Huizen?
Was er gisteren op 15-8-2021 een 900 classic meeting in Huizen? Ik heb daar niets van gezien op het forum en was daar graag bij geweest...
mvrgr
Olaf
mvrgr
Olaf
-
MVE
- Geregistreerd lid
Re: gisteren 900 meeting in Huizen?
Die was er inderdaad. Was leuk!
Ik zie de bui al een beetje hangen, en wil even zeggen dat er ook aardig wat meetings zijn waar niks over op Instagram staat. Dus de geluiden van ontevredenheid die ik al hoorde zijn wat mij betreft niet echt gegrond.
Ik zie de bui al een beetje hangen, en wil even zeggen dat er ook aardig wat meetings zijn waar niks over op Instagram staat. Dus de geluiden van ontevredenheid die ik al hoorde zijn wat mij betreft niet echt gegrond.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Ja, had ik ook erg leuk gevonden. Was helaas niet op de hoogte.......
-
caspar
- Donateur (5x)

beetje vreemde reactie.MVE schreef: ↑ma 16 aug, 2021 15:24Die was er inderdaad. Was leuk!
Wist ook niets van de meeting en had het leuk gevonden om even langs te rijden.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Dat komt omdat deze meet zoals MVE al aangaf via Instagram op touw gezet is. De organisator(en) heeft er simpelweg voor gekozen het kanaal waar hij het meeste contact heeft met likeminded liefhebbers te gebruiken om het te organiseren, in plaats van de klassieke kanalen als Fora en Facebookgroepen. Komt vast wel weer iets voorbij via deze kanalen binnenkort, en zo niet nodig ik je uit om het zelf te organiseren.op schreef: ↑ma 16 aug, 2021 15:15Ik heb daar niets van gezien op het forum en was daar graag bij geweest...
-
caspar
- Donateur (5x)

Een forummer geeft aan dat hij het jammer vind dat er niets over het forum over een meeting is geschreven. Volgens mij heeft niemand gevraagd of de geluiden van ontevredenheid gegrond zijn of niet.MVE schreef: ↑ma 16 aug, 2021 16:20Wat is er vreemd aan mijn reactie?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Maar waarom zijn geluiden van onvrede überhaupt nodig? Dus een meet werd georganiseerd via een kanaal waar jij geen gebruik van maakt, ligt het probleem van het missen van zo'n meet dan bij jou of bij de organisatie? 
-
MVE
- Geregistreerd lid
Is het dan gewoon klagen om het klagen?caspar schreef: ↑ma 16 aug, 2021 16:24Een forummer geeft aan dat hij het jammer vind dat er niets over het forum over een meeting is geschreven. Volgens mij heeft niemand gevraagd of de geluiden van ontevredenheid gegrond zijn of niet.
Ik probeerde van tevoren alvast wat nuance aan te brengen in de discussie die zich ging afspelen.
Er waren gisteren mensen die regelmatig forum meetings missen, en dit keer er wel lucht van kregen.
“Je ken niet altijd zes gooie”, zeggen ze dan weleens.
-
caspar
- Donateur (5x)

je hebt mij niets horen zeggen over ontevredenheid, vond de reactie vreemd, maar dat is mijn mening.
Ik denk dat meerdere saab liefhebbers erbij hadden willen zijn. Ik ken het doel van de organisatie niet, dus om te zeggen bij wie het " probleem" ligt kan ik niet zeggen.
Ik denk dat meerdere saab liefhebbers erbij hadden willen zijn. Ik ken het doel van de organisatie niet, dus om te zeggen bij wie het " probleem" ligt kan ik niet zeggen.
-
caspar
- Donateur (5x)

Niets klagen om te klagen. Top dat het een leuke meeting was.MVE schreef: ↑ma 16 aug, 2021 16:31Is het dan gewoon klagen om het klagen?
Ik probeerde van tevoren alvast wat nuance aan te brengen in de discussie die zich ging afspelen.
Er waren gisteren mensen die regelmatig forum meetings missen, en dit keer er wel lucht van kregen.
“Je ken niet altijd zes gooie”, zeggen ze dan weleens.![]()
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

+1caspar schreef: ↑ma 16 aug, 2021 16:39je hebt mij niets horen zeggen over ontevredenheid, vond de reactie vreemd, maar dat is mijn mening.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Begint beetje vreemd te worden deze discussie.
Iemand organiseert een meeting op een ander kanaal.
Meer is het niet.
Maak het alsjeblieft niet groter dan het is.
Iemand organiseert een meeting op een ander kanaal.
Meer is het niet.
Maak het alsjeblieft niet groter dan het is.
-
davidd
- Donateur

+1DaVinz schreef: ↑ma 16 aug, 2021 17:03Maak het alsjeblieft niet groter dan het is.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Kijk, ik was niet de organisator, maar ik kan me voorstellen dat hij ivm Coronaregelgeving etc heeft besloten het op deze wijze op een natuurlijke manier relatief binnen de perken te houden.
Maar zoals Reier zegt, de koek is nog lang niet op en als er een forum 900 (of 9-3, 9-5, oid) meeting word georganiseerd ben ik daar net zo graag bij!
Maar zoals Reier zegt, de koek is nog lang niet op en als er een forum 900 (of 9-3, 9-5, oid) meeting word georganiseerd ben ik daar net zo graag bij!