Lentekriebels op 01 maart
Geplaatst: di 26 feb, 2019 16:55
Nog een paar nachtjes slapen en dan is het eindelijk weer zo ver: het Saabje mag na 3 maanden stilstand (overgangsregeling voor klassiekers) de weg weer op!
Ik zie al weken lang uit naar deze dag. Thuis lachen ze er om, maar ik kan haast niet wachten. De lente in mijn bol, zoiets. En elk jaar op 01 maart valt het me tijdens dat heerlijke eerste ritje op hoeveel andere klassiekers ik juist op die dag tegen kom. Blijkbaar ben ik niet de enige die op 01 maart weer met veel plezier voor het eerst de weg op gaat. 't Is dan wel geen officiële meeting, maar het aantal deelnemers aan deze niet nader gespecificeerde landelijke lentekriebelrit is volgens mij behoorlijk groot
Ik zie al weken lang uit naar deze dag. Thuis lachen ze er om, maar ik kan haast niet wachten. De lente in mijn bol, zoiets. En elk jaar op 01 maart valt het me tijdens dat heerlijke eerste ritje op hoeveel andere klassiekers ik juist op die dag tegen kom. Blijkbaar ben ik niet de enige die op 01 maart weer met veel plezier voor het eerst de weg op gaat. 't Is dan wel geen officiële meeting, maar het aantal deelnemers aan deze niet nader gespecificeerde landelijke lentekriebelrit is volgens mij behoorlijk groot